Ga naar inhoud


Beeldkwaliteit CDS moet nu toch echt omhoog! [recent topic]


athloni

Aanbevolen berichten


  • Reacties 497
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als ik het verhaal van Canal Digitaal lees moeten we op de Astra 3 wachten voordat de beeldkwaliteit omhoog gaat.

 

Ik lees in het antwoord van Canal Digitaal alleen maar geklaag over economisch niet verantwoord. Maar ze krijgen per jaar miljoenen extra binnen door die hogere abonnementstarieven die ieder jaar steeds meer omhoog vliegen.En ook nog eens krijgen ze er per jaar 100.000 abonnees bij !!!

Ik begrijp er niks meer van. Waar gaat dat geld dan heen?

Krijgt het personeel daar ieder jaar gigantische loonstijgingen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Energie kosten stijgen ook jaarlijks met enorme stappen.

Personeel krijgt er jaarlijkst 2 á 3 procent bij.

Vergoedingen voor doorgifte worden ook elk jaar hoger.

 

Zoveel stijgen de abbonnementskosten niet eens, alleen de settopbox gaat jaarlijks met 10 euro omhoog.

Dat is een hoog percentage, maar wat is 4 euro per jaar.

 

Ik vraag me af wat de klagers doen als ze bij de benzinepomp af moeten rekenen.

Die prijzen zijn nog harder gestegen en niemand rijd daar een kilometer minder om.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Zoveel stijgen de abbonnementskosten niet eens, alleen de settopbox gaat jaarlijks met 10 euro omhoog.


Dit ben ik niet met je eens.
De abonnements prijsen in de duurdere abonnementen stijgen ook behoorlijk ........

Abonnement Top Pakket gaat van € 39,95 naar € 42,50 per maand = € 2,55 maal 12 maanden is € 30,60 op jaarbasis.
Abonnement Combi pakket gaat van € 28,95 naar € 32,50 per maand = € 3,55 maal 12 maanden is € 42,60 per jaar.
Abonnement Entertainment pakket gaat van € 21,95 naar € 23,95 per maand = € 2, - maal 12 maanden is € 24, - per jaar.

Je ziet dat de prijs stijging bij de duurdere pakketten incl. Film 1.3 en het Entertaiment pakket zonder Film en Sport kanaal, in euro's
veel hoger ligt dan de prijs stijging van € 10, - per jaar van het Set Top Box pakket.

Het komt mij gewoon voor dat deze ronde van prijs verhoging niets te maken heeft met de normale inflatie
en dat er van een normale prijs correctie geen sprake is bij CanalDigitaal.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Zoveel stijgen de abbonnementskosten niet eens, alleen de settopbox gaat jaarlijks met 10 euro omhoog.


Dit ben ik niet met je eens.
De abonnements prijsen in de duurdere abonnementen stijgen ook behoorlijk ........

Abonnement Top Pakket gaat van € 39,95 naar € 42,50 per maand = € 2,55 maal 12 maanden is € 30,60 op jaarbasis.
Abonnement Combi pakket gaat van € 28,95 naar € 32,50 per maand = € 3,55 maal 12 maanden is € 42,60 per jaar.
Abonnement Entertainment pakket gaat van € 21,95 naar € 23,95 per maand = € 2, - maal 12 maanden is € 24, - per jaar.

Je ziet dat de prijs stijging bij de duurdere pakketten incl. Film 1.3 en het Entertaiment pakket zonder Film en Sport kanaal, in euro's
veel hoger ligt dan de prijs stijging van € 10, - per jaar van het Set Top Box pakket.

Het komt mij gewoon voor dat deze ronde van prijs verhoging niets te maken heeft met de normale inflatie
en dat er van een normale prijs correctie geen sprake is bij CanalDigitaal.

Alles wordt duurder,soms met meer dan 30 of 40 euro per jaar,
CDS zal tóch inkomsten moeten hebben...
Als de markt van digitale TV via de kabel binnenkort verzadigd raakt,
zullen ook daar de prijzen stijgen.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Alles wordt duurder,soms met meer dan 30 of 40 euro per jaar,
CDS zal tóch inkomsten moeten hebben...


Tuurlijk, als je het over een hypotheek of Nuon rekening heb wel.
Maar een STB pakket van 3 tientjes naar 40 euro is gewoon belachelijk.
Het staat in geen verhouding, dat is wat de meeste mensen hier bedoelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Als ik het verhaal van Canal Digitaal lees moeten we op de Astra 3 wachten voordat de beeldkwaliteit omhoog gaat.

Ik lees in het antwoord van Canal Digitaal alleen maar geklaag over economisch niet verantwoord. Maar ze krijgen per jaar miljoenen extra binnen door die hogere abonnementstarieven die ieder jaar steeds meer omhoog vliegen.En ook nog eens krijgen ze er per jaar 100.000 abonnees bij !!!
Ik begrijp er niks meer van. Waar gaat dat geld dan heen?
Krijgt het personeel daar ieder jaar gigantische loonstijgingen ?


Hou er wel rekening mee dat elke nieuwe eigenaar(lees investerings maatschapij) weer hogere lasten heeft.
Al die investerings maatschapijen is leuk, maar elke verkoop zal de waarde en de aankoop prijs wel weer zijn gestegen, met als gevolg dat de prijs weer om hoog moet. (uiteindelijk word de overname door de klant betaald)
Het is al langer bekend dat dit voor prijs stijgingen zorgt en dit geld voor canaldigitaal net zoals b.v voor een energie maatschapijen die word overgenomen.
Vergelijk het maar met een huis elke nieuwe bewoner heeft in de meeste gevallen weer een hogere maandlast, omdat hij meer voor het huis betaald heeft dan de vorige bewoner.

We kunnen alleen maar hopen dat canaldigitaal nu eindelijk eens in de zelfde handen blijft, en dat er flink word geinversteerd in ruimte op de astra 3.
Maar de kans is groot dat als alles beter word er meer winst word gemaakt dat de inversterings maatschapij het weer door verkoopt met winst.
(want dat is immers hun doelstelling)

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...