Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Sinds ik een nieuwe pc in gebruik heb genomen (Medion) krijg ik als ik via de favorieten op sat4all.com in wil loggen eerst de mededeling dat de pagina niet beschikbaar is. Na nog een keer klikken gaat het goed. Alle andere sites in favorieten hebben dit niet. Heeft iemand een idee ? B.v.d. Pestvogel.

Geplaatst:

hoi,

Verwijder sat4all uit je favorieten.

Log dan terug in op sat4all en voeg hem opnieuw toe aan je favorieten

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

ja hier doet hij het ook niet,verschillende snelkoppelingen gemaakt maar helaas doet het niet,ik dacht dat ik de enige was maar nou jij het zegt,overigens alle site`s werken wel gewoon goed met snelkoppeling maar sat4all dus niet,ergens zit iets fout maar wat,ik ben benieuwd,hij geeft mooi dat lampje weer maar je moet gelijk de site verversen of regel veranderen naar .nl dan doet hij het wel maar zonder snelkoppeling,ook hier een nieuwe laptop van asus met de nieuwe explorer

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

Bedankt, maar dat is ook de oplossing niet.Het vreemde is dat de weigering alleen optreed bij de opstart van IE.

N.b. ik gebruik IE 7.

Ps. Ik kan opeens de map met cookies niet meer vinden.

Ps2. Het probleempje doet zich niet voor na ingebruikname van de nieuwe pc, maar na installatie van IE 7.

Geplaatst:

ook hier het zelfde ik zit van alle`s te veranderen,voorlopig laat ik het even hier bij ,het ligt aan de site van sat4all anders heb ik geen verklaring,alle`s doet het gewoon goed,echt alle snelkoppelingen behalve deze,raar,even wachten tot we een antwoord krijgen van een moderator,anders heb je dadelijk iets veranderd en weet je niet meer wat

Dreambox 7000s draaibaar

Geplaatst:

ja klopt dus bij dze bedankt,het is niet de mannier zoals het hoort,dit is dus wat je moet doen,maak een snelkoppeling van sat4all,je krijgt dan een hele text achter .com .ga naar eigenschappen toe en haal die hele regel gewoon weg,dan is je probleem opgelost,simpel ,ik heb het nog nooit hoeven te doen maar bij deze moet alle`s de eerste keer zijn,ik hoop dat je eruit komt dus gewoon bij eigenschappen de regel veranderen en opslaan

Dreambox 7000s draaibaar

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.