Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Mijn decoder is een paar dagen geleden gesneuveld, vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe. Nu is mijn vraag welke ik het beste kan pakken, ik heb er niet veel verstand van dus vandaar. Ook heb ik de zoekfunctie al gebruikt, maar daar staan alleen een paar topics in die al redelijk oud zijn. Ik ben op zoek naar een docoder waar een harddisk in zit zodat ik kan opnemen, en dat later (via usb) naar de pc zou kunnen zetten. Hij moet een dubbele tuner hebben, maar dat spreekt eigenlijk wel voor zich. En ik het het liefst dat hij niet duurder dan ongeveer 300 euro is. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Hi Bert, Welkom op dit board. Ik denk dat als je wat gaat spitten je heeeeeel veel info kan vinden op dit board. Al is het zoeken. Een begin is: De Beginners FAQ Als je zoekt op Ontvanger of Twin en dan berichten nieuwer dan 1 jaar vind je echt het nodige zoals: klik of klik nog eens Kijk ook eens onder het kopje Arion. JJK
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Heb je een Mediaguard-module? Zo niet, dan kun je kiezen voor de SAB Explorer PVR SC. Die heb je al voor 200 euro (zonder harddisk) en heeft een kaartlezer die goed omgaat met de CanalDigitaal-kaart. Als je al een module hebt, dan is de keuze wat groter. Maar onder de 300 euro wordt het lastig. Als je iets meer wilt uitgeven, kun je bijvoorbeeld kijken naar de Arion AF-9300PVR, die heel tevreden gebruikers heeft. Als je nog een module wilt aanschaffen, reken dan op 70 euro extra.
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Ik kwam de TF 4000 PVR ook tegen, dat lijkt me ook wel een redelijk ding. Maar is die ook goed te gebruiken om je opgenomen bestanden naar de pc te zetten?
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Nee, dat heeft de TF4000 niet, ook niet in de Plus-uitvoering. Daarvoor moet je bij Topfield naar de wat duurdere modellen uitkijken.
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Als je de harde schijf van de TF4000 op je pc aansluit kan het wel. Je moet hem alleen uit de ontvanger halen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen