Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Weet iemand of een 80gB Maxtor HDD vervangen kan worden voor een standaard (niet geformatteerde IDE HDD bv 250 gB of 160 gB die bij de lokale computerboer gekocht kan worden of zit er een speciale HDD in? tnx Hans
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 Er zit een speciale hd speciaal voor pvr's in. Citaat: Harddisken voor PVR satellietontvangers vergen andere specificaties dan PC's (!) Gebruik altijd de ideale harddisk
Gast Geplaatst: 8 januari 2007 Geplaatst: 8 januari 2007 tnx, Antwoord is duidelijk, dus is het verstandiger om de 7000 met 160 gB hdd aan te schaffen
Gast Geplaatst: 9 januari 2007 Geplaatst: 9 januari 2007 Citaat: tnx, Antwoord is duidelijk, dus is het verstandiger om de 7000 met 160 gB hdd aan te schaffen Ik heb geen idee, misschien voor de kostprijs? I weet wel dat me volgende pvr een grotere harde schijf krijgt Veel meer dan 80Gb, want het is allemaal aan de krappe kant. Nu moet ik steeds de eind en begin marge er af knippen, anders is de schijf zo vol. En bij een schijf van 250Gb hoe ik niet steeds te knippen e.d. En als je even aan de gang gaat met google, kom je vanzelf een [internet]winkel tegen die harddisken verkoopt voor PVR's En anders stuur ik per pm wel even de link, want je mag hier geen linken naar winkels plaatsen
Jan Ambers Geplaatst: 9 januari 2007 Geplaatst: 9 januari 2007 Zijn dat geen HDD met NCQ protocol? Is de formattering gelijk aan die van de win PC?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen