Ga naar inhoud

Premiere kanalen ook in het Engels?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hebben de filmkanalen en kanalen zoals Sci-fi of 13th street in het Premiere pakket ook een origineel geluidsspoor zodat je niet alleen veroordeeld bent tot Duits geluid?

Geplaatst:

OK, bedankt! het lijken leuke kanalen maar zie een beetje op tegen diezelfde duitse stemmen.

Geplaatst:

Leuker is polsat. Daar zit een kerel achter de microfoon die alle stemmen tegelijk doet. Je lacht je krom.

Geplaatst:

Ja,..dit is inderdaad vreselijk. Die man vertelt zonder enige emotie wat op z'n papier staat. En of iemand nou praat of schreeuwt,..hij blijft monotoom doorlezen

Geplaatst:

Tja, ik heb gehoord dat ze een Polen een verteller hebben omdat daar veel mensen ondertitels niet kunnen lezen... daar ze analfabeet zijn. En nasynchroniseren is te duur...

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
  • 3 weken later...
Geplaatst:

Ik ben misschien een beetje laat met een antwoord... maar ik wil nog wel even melden dat op Sci Fi zelden 'originalton' uitgezonden wordt... dit heb je wel vaak op Premiere 1-4

Polen... de polen zijn bij mijn weten helemaal niet analfabeet... maar het zou veel goedkoper zijn om de tekst gewoon te lezen, dan dat je 'echt' nasynchroniseert zoals ze dat in Duitsland doen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Dan kijk je toch sci-fi op D+ deze zijn wel van engelse audio voorzien

Geplaatst:
Citaat:
Dan kijk je toch sci-fi op D+ deze zijn wel van engelse audio voorzien

Het gaat over het sci-fi kanaal in het premiere pakket. Dus als je D+, om welke reden dan ook, niet kan ontvangen heeft het geen zin.

Groet JJK
Geplaatst:

Premiere Series en Premiere Filmclassics zenden ook sporadisch series en films uit met de originele engelse audiostreem. Maar 9 van de 10 keer is het alleen een duitse audiostream.

Vu+ Duo / Draaibaar 42e - 45w

Topfield 4000PVR / Dragon Cam

Fortec Lifetime Ultra

• 3 weken later...
Geplaatst:

en oremiere direkt is ook van engelse audio voorzien,tenzij het een duitse film is

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen