Olie B Bommel Geplaatst: 10 januari 2007 Geplaatst: 10 januari 2007 ik zoek een recente settingslijst draaibaar van oost naar west wie kan me daar aan helpen of wie weet waar ik die kan vinden vr.gr olie b bommel
Skysurfer Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Deze is van 24 mei 2006 en gaat van 42 oost tot 31,5 west. Hopelijk heb je er wat aan. Groeten, Skysurfer
Olie B Bommel Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Geplaatst: 12 januari 2007 hartelijk dank skysurfer maar hoe kan ik dit bestand openen het is een rar bestand en in ad3000edit kan ik aleen maar een bin bestand openen om naar mijn echostar te sturen weet jij hoe ik dit kan oplossen vr.gr. olie b bommel
Skysurfer Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Het zijn een aantal bestanden, ingepakt. Die kan je uitpakken met Winrar. Dan vind je 2 .bin bestanden en 1 tekst bestand. Skysurfer
Olie B Bommel Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Geplaatst: 13 januari 2007 skysurfer als ik de bijlage van jou open krijg ik maar 1 rar bestand verder geen bestanden mischien is er iets verkeerd gegaan met in de bijlage te zetten vr.gr. olie b bommel.
Olie B Bommel Geplaatst: 13 januari 2007 Auteur Geplaatst: 13 januari 2007 heb winrar er opnieuw opgezet en alles oke vr.gr. olie b bommmel
Skysurfer Geplaatst: 13 januari 2007 Geplaatst: 13 januari 2007 Dat klopt. Dat rar-bestand bevat de 2 bin-bestanden en het tekstbestand. Eentje is een lijst van maart, geloof ik en de andere van mei. In de tekstfile een uitleg. Skysurfer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen