Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

kreeg vandaag een nextwave 2500c plus die de originele c+ kaart niet meer las.

oke, ik de nextwave 2500 aangesloten op het lichtnet,he wat is dat nou een kleine streepje links in de hoek(schijn dood) ok eerst maar eens de ontvanger uit coma maar helpen.

na 2 pogingen kwam de ontvanger weer uit de coma en gelijk maar de nederlandse software er in

de interne cam was voorzien van mr rev 2.10 software en gaf constant ''insert a smart card in slot''

heb het eerst met de cas 1 geprobeerd maar die gaf constant ''device not found''(alhoewel ik vroeger het wel met een ander nextwave 2500 het voor elkaar had, naar zoveel keer proberen).

dus ik maar de cas interface 3 er bij gepakt,en volgens de schema van de handleiding van de cas interface er op gesoldeerd(op de dummy card).

uiteraard ook de interne cam van de nextwave er uit gehaald en volgens de schema gesoldeerd,en weer terug geplaatst.

en de cas connectte in eenkeer,heb er verschillende software er op gezet mr rev 2.23,ucas 3.0, mr reloaded 1.180.

de schrijf snelheid is zeer snel wat bij de cas1 een lange procedure is, en meestal met bussy/errors's

wat overigens bij de cas interface 3 niet voorkwam(althans bij mij)

er zit nu mr reloaded 1.180 er in en de kaart(c+) draait tot nu toe zonder problemen

met een cas3 is het heel gemakkelijk te doen en zonder bussy/error's

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

ik heb er ook nog twee nextwave 2500 c, volgens mij staat er ucas software op ik moet voor het kaartje te schrijven de magic module kiezen.

nu wil ik graag een monoblock of multiyenne gaan installeren, kan de nextwave dit aan ook in verband met maximum aantal zenderplaatsen.

als iemand hier iets over weet ,graag

• 2 weken later...
Geplaatst:

Misschien is dit niet het goede forum om hierop door te gaan, maar ik ben wel benieuwd hoe je de Nextwave "uit coma" hebt gehaald. Ik heb ook een Nextwave 2500SUC die alleen maar een streepje in het display laat zien (soms in het midden, soms rechts, soms zijn het 4 streepjes) en verder niets meer doet. Heb al geprobeerd om de ontvanger een paar keer achter elkaar aan en uit te zetten, maar dat heeft niet geholpen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen