Ga naar inhoud


Belgisch wegenvignet in 2008 gaat door


Gast JJK

Aanbevolen berichten


  • Reacties 141
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Nee hoor gewoon €10 euro voor 10 dagen. Volgens mij is dat een stuk duurder per km dan Frankrijk. Zwitserland is met €30 per jaar ook de helft goedkoper dan de Belgen. Positief is dat ze het elktronisch willen gaan doen. Dan ^hoef je tenminste je auto niet uit. Of dat gaat werken met nummerplaat herkenning valt nog te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

En waar moet ik dat ding dan kopen? Bij mij om de hoek. Kijk toch eens met vakantie drukte bij de Zwitserse of Oostenrijkse grens.


Dit bewijst nog maar eens hoe dom jullie zijn.

Toen Ik naar Oostenrijk ging heb Ik het vignet hier in België een week voor mijn reis gekocht. Ik hoefte niet aan te schuiven. Raar hé voor een dome Belg.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sprak gisteren met een ondernemer van de outlet in Maasmechelen.

45% van de bezoekers zijn nederlander.

De ondernemersvereniging van de outlet verwacht dat de helft straks wegblijft na invoering van het vignet.

De belgische staat lacht en de belgische ondernemer huilt.

 

Mvrgr

Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik sprak gisteren met een ondernemer van de outlet in Maasmechelen.
45% van de bezoekers zijn nederlander.
De ondernemersvereniging van de outlet verwacht dat de helft straks wegblijft na invoering van het vignet.
De belgische staat lacht en de belgische ondernemer huilt.

Mvrgr
Flodder11


Is dat niet zo met elke besluit dat de regering doet (ook in Nederland) met betrekking tot btw, tax en geld.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar nog iets anders: Heb je gemerkt hoe simpel het blijkt om Nederlanders en Belgen, die samen een gezellige hobby beoefenen, en elkaar via een forum bijzonder goed helpen, opeens tegenover elkaar te plaatsen en (bijna) ruzie te laten krijgen?

T B


Ik vind dat ook erg, maar als je de bal kaatst moet je hem terug verwachten. Lees anders de eerste 10 eens op dit topic.

mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...