bensink002 Geplaatst: 10 januari 2007 Geplaatst: 10 januari 2007 Ik heb op het moment twee IDE Maxtor disken van 80 Gb in mijn computer zitten en ik wil de hoeveelheid beschikbare diskruimte vergroten. Kan ik dan naast de twee bestaande disken nog een SATA II disk toevoegen, of levert dat misschien conflicten op? Mijn Asus moederbord ondersteunt in ieder geval SATA devices. Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Ome Merde Geplaatst: 10 januari 2007 Geplaatst: 10 januari 2007 ja hoor, kan je er zo bij in gooien. merDe deze ruimte is te huur
Zwozwedra Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Oppassen, oudere moederborden willen niet opstarten vanaf een SATAII, die kan dan echter wel perfect gebruikt worden onder Windows, dus het beste is opstarten van één van de ouide SATA-I-disks (bittere ervaring met een MSI-bord) Jan
Gast Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Vaak zit er een jumpertje op SATAII schijven voor wanneer je compatibiliteitsproblemen hebt... Alleen gebruiken als het dus niet goed blijkt te werken..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen