testscooter Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Heeft er iemand een juiste cs2gbox.x86 voor mij. De versie die ik nu heb, geeft een foutmelding over een verkeerde lib. Alvast bedankt. Gr. testscooter
Ome Merde Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 welk bestand ? merDe deze ruimte is te huur
testscooter Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Geplaatst: 12 januari 2007 hij mist ibcrypt.so dit is dus niet dezelfde als libcrypt.so Gr. testscooter
©TheMenk© Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 welke distro gebruik je? install openssl includes libcrypto.so.0.9.7 hiermee moet het lukken, anders zul je wat moeten gaan stoeien met lib linking. Gr TheMenk
testscooter Geplaatst: 12 januari 2007 Auteur Geplaatst: 12 januari 2007 Ik gebruik ClarkConnect Het gaat niet om libcrypt maar om ibcrypt dus zonder l. Gr. testscooter
PCMario Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Hallo testcooter, Welke versie van ClarkConnect gebruik je? Want in de versie die ik heb kan ik nog eens niet iets installeren, Of heb je dit zelf handmatig gedaan? Gr.Mario Dreambox 500HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen