Ga naar inhoud

[tpf4000] Hoe brand ik een film vanuit mijn harde schijf naar mijn laptop?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gister een topfield 4000 aangeschaft en een abbo op canaal digitaal had ik al, maar hoe krijg ik nu een film vanuit mn harde schijf op mn laptop gebrand? ik heb geen dvd recorder en geen usb aansluiting op mn tpf4000, iemand een tip?

Geplaatst:

De harde schijf aansluiten op je pc. Kan bijvoorbeeld in een USB-kastje. Een programma zoals TFCopy kan de bestanden naar de harde schijf van je laptop kopiëren. Een programma zoals VideoReDo kan het omzetten naar mpeg en Nero Vision Express of DVD-decrypter kunnen er DVD-files van maken. Tenslotte brand je de files op een DVD. Je bent even bezig, maar het kan.

Geplaatst:

De TF4000 is inderdaad niet de gelukkigste keuze als je bestanden wilt overzetten naar je PC, een TF5xxx was beter geweest. Niet dat het snel gaat bij de TF5xxx, maar het kan.

Als software zou ik DVRstudio Pro nemen met de nieuwe bijbehorende module om een lang programma passend op een gewone DVD te krijgen. Kost een paar Euri, maar werkt heel simpel en betrouwbaar. Werkt ook met TF schijf aan PC.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen