Ga naar inhoud


Slecht beeld (regelmatig z/w) via kabel (Essent)


Newbie

Aanbevolen berichten

Ik heb de laatste tijd regelamtig last van dat de beeld van vornamelijk RTL4/5/7 en discovery tijdelijk zwart wit en met een zeer slecht kwaliteit te zien is via de kabel van Essent. Na een tijdje te kijken naar die kanaal is het beeld weer goed. Kan dit aan Essent liggen of is de modulator van de tv gaar (Sony 72cm van zo'n ca 8 jaar, model weet ik zo niet iets met 25).

 

Hebben anderen dit wel eens gehad?

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Tja, helaas zitten we voorlopig vast aan Essent, onlangs nog weer geactiveerd, maar als de contractsperiode afgelopen is misschien alles via de sat of Essent digitaal, nog ergens een goedkope kabeldecoder zien te scoren dan. Die Samsung van Essent zelf is wel mooi klein.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar jaar geleden heeft de TV van mijn vader hetzelfde probleem gehad, en ik heb zelf ook die verschijnselen op mijn oude Sony tv gehad. We wonen allebei in Haarlem , en allebei problemen met RTL4 destijds. Na een frequentiewijziging van UPC hadden we het probleem niet meer. Navraag bij UPC leverde destijds het antwoord op dat de televisie niet goed zou zijn. Er waren al meer klachten gemeld, en veel bleken van Sony bezitters te komen. Ik heb nog lang van mijn Sony genoten, maar UPC heb ik 2 jaar geleden opgezegd. Misschien was het een combinatie van TV en kabelbedrijf? ik weet het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...