Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik heb me zopas een PHILIPS DSR7005 aangeschaft, het probleem is dat ik rare ontvangst heb van astra, met hotbird gaat alles goed

ik ga ervan uit dat mijn schotel met monoblok goed staat want mijn vorige receiver speelde alles perfect

dat was een COMAG uit de $#@%!%#$#@#! en daar heb ik op alebei de satelieten 60 % signaalsterke en 95% signaalkwaliteit

nu op de philips DSR7005 heb ik op hotbird 60% signaalsterkte en ook ongeveer 60% signaalkwaliteit

het rare is op astra als ik kijk bij satelieten zie ik dat de sateliet sterkte 60% is en stabiel blijft maar de onderste balk met signaalkwaliteit springt op en neer van 0% a 4% tot 60% constant verspringen

zeer raar want somige zenders kan ik op astra goed onvangen en andere dan niet

ik heb dus TV-vlaanderen en kan de belgische zenders ontvangen maar de nederlandse (NED1,2 en 3) niet

dit probleem had ik dus niet met mijn vorige ontvanger (COMAG uit $#@%!%#$#@#!)

ik weet niet waar beginnen te zoeken ik denk dat er iets aan de software van mijn receiver is maar jullie hebben vast een betere uitleg ofzo

alvast bedankt

Jan

Geplaatst:
Citaat:
hallo ik heb me zopas een PHILIPS DSR7005 aangeschaft, het probleem is dat ik rare ontvangst heb van astra, met hotbird gaat alles goed

ik ga ervan uit dat mijn schotel met monoblok goed staat want mijn vorige receiver speelde alles perfect

dat was een COMAG uit de $#@%!%#$#@#! en daar heb ik op alebei de satelieten 60 % signaalsterke en 95% signaalkwaliteit

nu op de philips DSR7005 heb ik op hotbird 60% signaalsterkte en ook ongeveer 60% signaalkwaliteit
het rare is op astra als ik kijk bij satelieten zie ik dat de sateliet sterkte 60% is en stabiel blijft maar de onderste balk met signaalkwaliteit springt op en neer van 0% a 4% tot 60% constant verspringen
zeer raar want somige zenders kan ik op astra goed onvangen en andere dan niet

ik heb dus TV-vlaanderen en kan de belgische zenders ontvangen maar de nederlandse (NED1,2 en 3) niet
dit probleem had ik dus niet met mijn vorige ontvanger (COMAG uit $#@%!%#$#@#!)

ik weet niet waar beginnen te zoeken ik denk dat er iets aan de software van mijn receiver is maar jullie hebben vast een betere uitleg ofzo

alvast bedankt

Jan

Hallo Jan,

Ik heb dan zelf géén DSR7005, maar ik denk toch dat jou schotel iets beter afgesteld moet worden. Nederland 1,2 en 3 hebben een zwakker signaal(teminste t.o.v. de overige Canal Digitaal zenders!) en nu met de storm kan het zijn dat de schotel iets uit de richting is en je daardoor ook géén Nederland 1,2 en 3 kunt ontvangen. Het is maar dat je het weet!!!

mvg,

Loek13
Geplaatst:

mja, zal ik eens proberen toch raar dat m'n andere ontvanger het wel doet

ik heb wel maar een 60cm schotel dus eens een 80cm kopen zal ook geen slechte zaak zijn

Geplaatst:

nog iets ik heb me al zot gezocht hoe ik de radio kanalen tevoorschijn kan halen

in de media manager kan ik tv en radio lijsten zien en aanpassen

maar hoe schakel je in godsnaam over op radio zenders op mijn vorige ontvanger was het een simpel knopje met TV/RADIO op, maar op de DSR7005 heb ik al alle knopjes geprobeerd

HELP DUS! iemand met een DSR7005 mag het me laten weten hoe dat werkt hoor

Geplaatst:

Beste jandz

Zie mijn bericht d.d.12-10-2006 in Eerst bevindingen Philips DSR7005, te vinden in de lijst, Sat recievers Philips.

Succes MLS.

MLS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen