Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Een vriend van mij woont in Dover en is zeer geïnterreseerd in Franse TV. Nu vraag ik me af wat het beste voor hem is. Via Atlantic Bird kan hij het analoog krijgen, maar dat kan volgens mij niet op 1 schotel met Sky UK. Zou het via de ether (analoog of digitaal) ook mogelijk zijn in Dover? Ik denk dat je met een goede antenne een aardige kans maakt... Is er iemand hier die er verstand van heeft?
JZB Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Ik ben een keer in Dover geweest en daar was op de autotelevisie Franse tv te ontvangen en zelfs de Belgische tv. Dus via de antenne is het zeker mogelijk.
Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Maar dan wel met een recente televisie om het probleem met de klank te vermijden. Greets
Jean-Claude Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 en niet te vergeten natuurlijk dat men in Frankrijk het SECAM kleursysteem gebruikt, je hebt dus een multinorm ontvangsttoestel nodig ! En als die vriend een SKY installatie heeft, dan kan hij de schotel ook wel vergeten want SKY digiboxen kunnen maar 1 satelliet aan en werken met een vaste symbolrate waardoor ze vrijwel nutteloos zijn buiten 28.2 E. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Gast Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Die multinorm is niet zo'n drama denk ik, want je ontvangt het dan wel maar enkel in zwart/wit. Greets
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen