D.Quijote Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 Ik heb net even de hele freq. 11970 v op hispa verwijderd en daarna opnieuw ingelezen. Waarna ik alle kanalen weer gewoon ingelezen worden. Maar bij King en Lyng worden ze niet meer vermeld. Wel staat bij mijn m-vision de taal op 0/0 wat volgens mij betekent dat er geen uitzending is. Dus waarom kan die kanalen nog inlezen terwijl ze er niet meer zijn. gr.D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast Geplaatst: 12 januari 2007 Geplaatst: 12 januari 2007 ...en zo zie je maar waar,..het blijven rare dingen, die sateliet transponders. Maar ook al was het tijdelijk op de Hispasat (weet niet of het ook op ASTRA zat), wat zou de reden zijn. Ik denk, of liever gezegd hoop, dat het dus voor D+ is bestemd. Op de site van Teuve zie ik weer dat zij aan diverse kabelnetten leveren en de ene kabelaar in barcelona geeft bijv. DARK niet door, maar een andere weer wel. Toch ook maar eens voor een andere ontvanger kijken?
jalza Geplaatst: 13 januari 2007 Geplaatst: 13 januari 2007 nou dat ligt niet aan je ontvanger hoor maar aan het geen ze mee uitzenden,het kan zijn dat als je netwerkscan uitzet dat ze dan niet tevoorschijn komen ,het kan ook zijn dat de gegevens mee gestuurd worden met de twee zenders die er nog wel op zitten ,het zal in een later stadium wel verdwijnen . Heb nog even met mijn skystar2 gescand en daar komen alleen de drie kanalen door,geen andere gegevens. Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerdDreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm Arriva 102 mini voor onderweg.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen