Soulman Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Hallo, Ik heb een probleem om een linuxserver aan de praat te krijgen met z’n peers. Weet iemand de oplossing voor het volgende probleem? In mijn dbox zit een cwshare die zorgt voor een goede verbinding met z’n peers. Op een nieuwe pc met linux heb ik een var gemaakt met bin , keys en temp. Zowel met 225 als 2.1B krijg ik de volgende foutmelding: Bij opstarten gbox server: (op IP 192.168.1.28) CPU 80X86 compatible TPSCrypt 1 PTS 1/1 /dev/ttyS0 opened with 1 multicam(s) mode: any pid have to init card 3 ATR : blabla en ->HelloL to 192.168.1.22 (192.168.001.022:blabla)en hierna dan nog een paar Hello’s ReRead pmt.tmp en card init ok foutmelding; --14:04:47-- http://192.168.1.28/control/popup?com1-1...1-7%0acom1-8%0a => `/dev/null' Verbinding maken met 192.168.1.28:80... mislukt: Verbinding geweigerd. entering main loop ReRead pmt.tmp Ik heb de firewall en selinux van Linux inmiddels uitstaan. In m’n router staan op het IP van de linux pc ook alle poorten open die in de d-lijnen staan en poort 80 heb ik vanwege de foutmelding ook even open gezet. Alles wat fout gaat op de pc gaat met de dbox dus wel goed (ik heb natuurlijk voor de interne ip’s de d-lijnen aangepast in de cwshare). Wie kan me helpen? Ik kan overigens wel gewoon surfen op het net en binnen m’n netwerk communiceren met Windows XP machines. Alvast bedankt. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen