Ga naar inhoud

jpg foto naar pc

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeer een jpg foto die in mijn library staat over te zetten naar mijn pc

de vraag is hoe ?

oli

Geplaatst:

Heb ik geprobeerd met pcsuite met data downloaden doch krijg een onbekende extentie die niet te openen is

Geplaatst:

Is het een schermfoto die de Inverto gemaakt heeft? Dan gaat het niet. Die staan in e.o.a. raar formaat. Handig he?

Geplaatst:

Ja het is een scherm foto.

Zeer spijtig dat het niet gaat, dan vraag ik mij af welk nut deze functie heeft.

De inverto ontgoocheld mij nog iedere dag meer en meer samen met zijn invoerder

geld durven vragen voor de cd versie ivm een toestel dat hij onvolledig op de markt heeft gebracht.

Toch bedankt voor je dagelijkse inzet Rob,

thx

Geplaatst:

Afbeelding kun je gewoon van de Inverto naar een USB stick "verplaatsen" (=kopieren). Breng de USB stick naar de pc en wijzig de extensie in JPG, dan werkt het bij mij prima. Wel is het zo, dat de afbeelding (screen capture) op de Inverto slechts +/- 600kb is, maar bij het kopieren vindt er een soort conversie plaats, volgens mij via een interne grafische processor (buffer) van de Inverto. Ik bedoel, het plaatje dat je in de Library ziet, is volgens mij niet het echte plaatje. Bij kopieren naar je USB stick is het bestand ruim 1mb en zie je het field (interlace) effect. Dit kun je weghalen met bijvoorbeeld Photoshop (deinterlace filter).

Jammer genoeg worden sommige plaatjes met een storing gekopieerd, dus zit er heel soms een vertikale groene of rode beeldlijn doorheen.

Geplaatst:
Citaat:
De Inverto ontgoochelt mij nog iedere dag meer en .....

Ka je iets meer vertellen over de reden van de ontgoocheling? Langzamerhand begint (afgezien van het USB-verrraad) de machine toch wel volwassen te worden. Mag trouwens ook wel na zo'n lange puberteit. Maar misschien kan je nog geholpen worden met problemen?
Geplaatst:
Citaat:
Citaat:
De Inverto ontgoochelt mij nog iedere dag meer en .....

Ka je iets meer vertellen over de reden van de ontgoocheling? Langzamerhand begint (afgezien van het USB-verrraad) de machine toch wel volwassen te worden. Mag trouwens ook wel na zo'n lange puberteit. Maar misschien kan je nog geholpen worden met problemen?

De ergste storingen zijn bij mij:
Opname terug afspelen stopt steeds tot grote ergernis in mijn gezin.
2 kaarten in de inverto (CD + TVV ) reeds met verschillende cams uitgetest blijft problemen geven.
Kanalen zoeken via sat plaatst hij steeds dubbel in de hoofd tv lijst en dit met 4 satellieten leuk he !
Het slecht communiceren via de usb poort met een pc.
En zo kan ik nog doorgaan en dit alles voor de aankoopprijs van 499 euro
Ik mis mijn Humax 5400 van vroeger en hoop dat de inverto vlug in de fik gaat.
En verder Rob, ja ik heb vroeger ook hulp gezocht op het inverto-forum en niets heeft geholpen, vandaar mijn negatieve reactie.
Geplaatst:

Het afspelen van opnames zou geen echte problemen mogen geven.

2 kaarten geeft bij kanalen die op beide kaarten voorkomen wel eens problemen. FTA is op de hoogte, maar ik weet niet of daar aan gewerkt wordt.

Kanalen zoeken geeft........??? Ik weet niet precies wat je bedoelt. Ik heb zo'n 32 satellieten ingescand, en daarbij geen echte problemen ondervonden.

USB: ja, dat is een bekend drama. Daar zijn we met z'n allen gewoon voor de gek gehouden door FTA. En dit komt ook niet goed. Let op: de stabiliteit van de USB en ook het herkennen van USB-apparatuur is geen probleem (meer). Wat overblijft is het volstrekte gebrek aan snelheid. En een onbetrouwbare PC-suite, maar daar komt verandering in.

En EUR 499? Waar heb je die gekocht? Zo'n hoge prijs heb ik nog nooit gezien!

Maar even wat anders: heb je het "geheime-inverto-recept" al eens toegepast? Dat heeft in veel Inverto-huiskamers de vrede en het geluk weer teruggebracht!

Geplaatst:

Een Aston CAM is ook beslit niet noodzakelijk hoor: die heeft maar een heel klein voordeeltje (PiPpen binnen één transponder).

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen