Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik probeerde mijn zenderlijst aan te passen door 1 voor 1 transponders in te scannen. Sommige transponders uit de lijst van de TV Satellite bijlage hadden nummers die niet in de transponderlijst van mijn Topfield 5000 PVR voorkwamen. Meestal waren de transpondernummers maar 1 hoger of lager. Stel dat ik bijvoorbeeld 12574 wil toevoegen en er in de lijst alleen 12573 staat. Wat gebeurt er in zo'n geval dan met 12573 nadat ik 12574 heb toegevoegd? Ik dacht namelijk dat bepaalde transponders dan weer uit mijn lijst verdwenen waren. Klopt dat? (Bovengenoemde nummers zijn alleen maar ter illustratie.)

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Geplaatst:

Lijkt mij niet.

Hij zal beide transponders erin houden.

Als die getallen maar 1 schelen kun je aannemen dat het dezelfde transponder is als die jij er al in hebt staan.

Als het 12574 is en jij hebt er 12573 staan komt dit door een kleine afwijking van je lnb.

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

Geplaatst:

Is dat dan een afwijking in de lnb zelf, of een klein verschil in de uitrichting? En in hoeverre heeft dat effect op het aantal te ontvangen kanalen en de kwaliteit daarvan? En zou ik dan gewoon het iets hogere of lagere nummer kunnen scannen, mét het goede eindresultaat? Of toch maar beter dan zelf de juiste nummers invoeren?

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen