Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

dag,

Als ik wil inloggen naar de rekening pagina,s krijg ik een fout melding over het feit dat de browser instelling niet goed is, tijd en datum instelling is schijnbaar niet goed, naar controle van de datum en tijd blijkt dit wel te kloppen. weet eimand wat dit voor probleem kan zijn.

bij voorbaat dank,

Geplaatst:

Kijk eens naar je tijdzone, staat die wel goed (Amsterdam) ?

Mogelijk kijkt het programma naar de UTC (GMT) tijd, en als je tijdzone fout staat, maar de tijd in orde lijkt, dan staat je UTC tijd fout. In feite staat dan ook je tijd fout.....

Geplaatst:

Weet er het fijne niet vanaf mijn collega had het er gister ook over,dus ik denk dat het een software probleem van de rabo.je bent dus niet de enige.

Geplaatst:

Ik heb gisteren via internet bankieren zonder enig probleem geld overgemaakt vanaf mijn raborekening in nederland.

Lijken mij eerder fouten in de browser van de gebruiker zelf, misschien IE7? Ik gebruik IE6 in combinatie met firefox 2.0.0.1 en IETab ADD On.

Geplaatst:

ik had het laatst ook ,zoeken en zoeken wat het kon zijn maar de tijd en dergelijke klopte allemaal ,ik stond op het punt om te gaan bellen ,ik denk nog één keer proberen en hup klaar en wat het nu was ????

Dreambox 800HD 90 cm noname Draaibaar openPLI powerd
Dreambox 500HD 90cm Draaibaar OpenPli powerd
2x skystar2 + Prof 7300 op draaibaar 90cm

Arriva 102 mini voor onderweg.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen