koostronics Geplaatst: 9 februari 2008 Auteur Geplaatst: 9 februari 2008 Beste vrienden nog eens een updatje , maar deze keer niet zo een goede jammer genoeg . Het ging met ups and downs maar was goed voor vicky , maar Leukemie is terug aan de winnende kant , laatste bekende medicatie is uitgewerkt en heeft geen funcie meer. Gaan nu starten na week end met studi medicatie specifiek voor haar type van leukemie ,is gratis en geschonken door het Amerikaans moederbedrijf. Als dit aanslaat wordt er overgegaan tot een nieuwe volledige beenmergtransplantatie een nieuwe betere donor is reeds gevonden. Als deze nieuwe medicatie niet werkt , gaan we op enkele maanden afscheid moeten nemen want er is niks meer om mee te bestrijden, vond dat jullie het recht hadden om dit te weten. Vicky Koen Gerda.
Johan45 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Ik wens Vicky, Gerda en jou veel sterkte toe de komende tijd. Vult u rustig aan !!!
Fiene56 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Dit is bar slecht nieuws. Gewoon klote. Sterkte in deze moeilijke tijden. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Alventali Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Laten we hopen dat die medicatie werkt. Veel sterkte vor jullie Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast brombeer Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Hallo, Wij wensen jullie erg veel sterkte de komende tijd in deze voor jullie erg moeilijke periode . Vicky Koen Gerda blijf vooral hopen en geloven in een volledig herstel .Nogmaals sterkte, wij leven erg met jullie mee. Moi Brombeer.
looney2 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Vreselijk nieuws. Hoop dat de medicatie aanslaat. En dat de zon eens voorgoed moge gaan schijnen voorjullie. Heel veel sterkte!! HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
paardengek Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Ik hoop dat de nieuwe medicatie aanslaat. Ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gast satpiet 200 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 ik hoop medicatie aanslaat , koos
Sigma Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Heel veel sterkte de komende tijd Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
SingleSlow Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Zeer slecht nieuws. Sterkte. SingleSlow
Gerard 76 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Ik leef met je mee... Veel sterkte!!!
Gast aart44 Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Dan maar hopen dat dit gaat werken en dat een volledige beenmergtransplantatie plaats kan vinden, maar soms staan de doktoren ook met lege handen. Nooit de hoop opgeven.
WPW Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Opgeven is een woord wat niet in het woordenboek thuishoort. Nooit en tenimmer opgeven. gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
ReneBee Geplaatst: 9 februari 2008 Geplaatst: 9 februari 2008 Vecht door. Laten we inderdaad heel, heel hard hopen dat de medicatie aanslaat. En heel veel sterkte de komende tijd. René.
Aanbevolen berichten