Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Updatje en deze keer minder goed nieuws.

 

Vicky is vorige vrijdag en maandag op controle geweest en de leukemie was alweer terug 2% desondanks de zware medicatie.

 

Nu krijgt ze er nog extra cortizonen bij om toch het te kunnen onderdrukken.

 

Dit houd in dat de transplantatie waarschijnlijk niet door zal gaan zoals gepland eind mei.

 

Sterker nog , vandaag vertrekt Vicky op reis voor een weekje naar Egypte.

 

Waneer ze volgende week terug is moet ze onmiddelijk binnen in UZ Gent en start er dadelijk zware chemo om toch te proberen om alles terug op nul te krijgen.

 

Lukt dit niet dan is er geen oplossing niet meer en moeten we rekening houden met het ergste.

 

Wou dat ik beter nieuws kon melden.

 

Koostronics

Link naar reactie
Delen op andere sites

Shit Koen.

 

Dat is minder goed nieuws. Laat vicki in ieder geval haar reis naar egypte genieten.Late we maar het beste er van hopen. Ik heb dit zelf ook al meegemaakt in de direkte familie, alleen lag de leeftijd toen heel anders, maar ook te jong met 58.

 

Sterke.

VU+ Duo en 2x dreambox .

--------------------------------

plus 2 ruwharige tekkels

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een ellende toch Koen.

 

Telkens al er weer hoop is, krijg je slecht nieuws.

 

Ik hoop werkelijk dat het nu eens voor jullie in de goede richting blijft gaan.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Paullo
Wat een ellende toch Koen.

Telkens al er weer hoop is, krijg je slecht nieuws.

Ik hoop werkelijk dat het nu eens voor jullie in de goede richting blijft gaan.

Greets


Dat is wat ik ook denk, al die ups en downs laten we allemaal onze duimen drukken dat we snel goed nieuws te horen krijgen.

En Vicky ik hoop dat je een goede tijd hebt in egypte, Ik ben er ook geweest en ik vond het heel interesant daar met die oude cultuur
Link naar reactie
Delen op andere sites

een shit bericht, Koos.

 

Laat Vicky inderdaad maar flink genieten in Egypte en even bufferen voor de zware chemo die daarop gaat volgen.

We duimen dat ze de transplantatie toch nog gaat krijgen en dat ze in ieder geval toch gaat herstellen.

 

Sterkte voor jullie allemaal.

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moeten jullie nu wel geestelijk kapot zijn van al dat vechten. Ik hoop ook voor jullie dat alles vanaf nu alles 100% positief zal verlopen en dat er geen tegenslagen meer komen. "de laatste kans" moet slagen!!

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mja. Egypte komt er en dat wordt vast een hele leuke reis. smile En daarna moeten we maar het beste hopen. Jullie doen in ieder geval je uiterste best om er het beste van te maken! Sterkte.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

...helaas...

Maar blijf sterk en blijf vechten.....

we leven nog immer met jullie mee, fijne vakantie in Egypte Vicky !! Geniet er maar van.

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

 

 

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Vrienden nu moet ik echt minder goed nieuws melden uit Gent.

 

Vicky heeft 14 dagen geleden zeer zware chemokuur gehad meer een cocktail van alles, vorige week ook nog een zeer speciale chemo.

 

2 dagen erna is ze ingestort met veel pijn en nu na 1 week hospitaal ligt ze op intensieve zorgen te Gent met zeer zware longaandoening ten gevolge van de chemo.

 

Erger nog ze hebben ze deze nacht in kunstmatige coma gebracht omdat ze bijna niet meer zelfstandig kon ademen.

 

heb er eigenlijk verder geen woorden meer voor , tis zielig om ze hier nu zo te zien liggen.

 

Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schrik van dit bericht,

 

mag ik je toch van hier uit heel heel veel sterkte wensen

 

ja ik weet eigenlijk niets meer te zeggen.

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...