Ga naar inhoud

Vicky overleden (zie pagina 27)......

Aanbevolen berichten

• Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Wat een vreselijke tijding !

Hopelijk knapt de longontsteking gauw op en krijgt ze weer een beetje weerstand. Zonder weerstand is een mens niks, dus ook ik duim voor haar.

Kop op, Koen. Zorg gewoon dat je er bent voor haar als ze weer bij is. Meer kun je als mens toch niet doen ?

In ieder geval word je door veel mensen een warm hart toegedragen als ik de berichten zo lees. En ook DAT draagt wellicht bij tot een spoedig herstel van het meiske...

Geplaatst:

Ik kan alleen zeggen arme meid wat ze allemaal moet meemaken zo jong, heel droevig

maar zoals ozzo zegt word er door veel mensen een warm hart toegedragen en we denken aan jullie allemaal in deze moeilijke tijd

Geplaatst:

Ach nee toch.....

Kan jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen.....

Groetuhhh...Omanski.

--------------------

CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium

Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.

Geplaatst:

ook van uit Almelo veel sterkte toe gewenst in deze moeilijke tijden.

Martin

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:

Het is allemaal al gezegd. Veel sterkte.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Gast Rob út Fryslân
Geplaatst:

Koen.

Dit is vreselijk nieuws, werkelijk hartverscheurend om te lezen hoe het er nu voor staat.

Wat moet dat voor jullie een naar gevoel zijn om niets anders te kunnen doen dan machteloos toe kijken.

Hier zijn geen woorden voor.

Geplaatst:

Woorden schieten mij te kort...

veel sterkte toegewenst Koen voor de gehele familie, vooral hoop houden...

digipaps

"I'm not a complete idiot, some parts are missing"

Geplaatst:

Het blijft een nare ziekte......... hopenlijk gaat het snel weer wat beter.

Veel sterkte toegewenst.

Denk ook er ook aan dat jezelf op de been blijft. Want ook voor jullie is dit een zeer zware beproeving.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Geplaatst:

Door een topic als deze besef je hoezeer alles betrekkelijk is,goede baan,mooi huis/auto allemaal heel leuk maar.....gezondheid gaat toch boven alles.

Heel veel sterkte Vicky,Koen en de rest van de familie.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Ik sluit me volledig bij goto aan en leef erg met jullie mee.

Groeten, RAGBAK

Geplaatst:

Méér dan moed, geloof in beterschap en het beste voor Vicky wensen kunnen wij helaas niet doen. En hoop laat leven!

Gerdy

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.