Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit had ik niet zien aankomen na het laatste bericht. Heel veel sterkte voor jullie allemaal!

 

Ik heb niets meer dan Respect voor Vicky omdat ze blijft doorvechten!

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een naar bericht om te lezen en dat na alles wat jullie al hebben meegemaakt. Ook vanaf hier heel veel sterkte voor jullie gezin toegewenst. Tjonge, wat maken jullie wat mee zeg.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kanker heb je nooit alleen. Het is niet alleen verschrikkelijk wat Vicky moet doormaken, machteloos aan de zijlijn staan is minimaal zo pijnlijk. Mijn hart huilt dan ook als ik in de hele thread het aantal behandelingen, hoop en verloren hoop doorlees.

Wat jullie allemaal moeten doormaken is enorm zwaar. Ik wens jullie de kracht om overeind te blijven staan en positief te blijven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees nu pas het hele verhaal , voel me beschaamd dat dit alles gebeurd is terwijl ik toch regelmatig op dit forum berichten lees , maar dit topic nooit geopend heb omdat ik in de stomme mening was dat het over een discusie ging van één of ander tv-programma . Deze buien-1mei-dag heeft me pas de ogen geopend .

Beste, laat aub weten hoe we jouw en Vicky nog - moreel - kunnen helpen en blijf hopen op een goede afloop . Geld sturen is niet meer aan de orde maar misschien zijn er nog kleine dingen die haar kunnen plezieren .

 

Groeten , Gene.

Kabel: Orange.

Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen heel veel dank voor de steun en het medeleven doet goed is inderdaad een heel moeilijke en zware periode.

 

Vicky zelf kan ik er nu niks over zeggen ze is nog steeds in kunstmatige coma en dit zal nog wel even zo zijn.

 

Men was de ademhaling al terug aan het afbouwen maar dit faalde en vicky kwam terug in de problemen en zit terug op zwaardere beademing.

 

Verder is haar weerstand nu volledig nul en gaat het niet zo best omdat de aanmaak van nieuwe witte bloedcellen niet goed op gang komt en het kleine beetje dat ze had vecht tegen de infectie , ze heeft het moeilijk nu.

 

Koen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst even dit: sterkte in jullie strijd en maak voor de rest het beste ervan!

 

Ik kijk/keek (net als anderen hier) ook weinig bij off-topic maar toen dit opeens weer "actief" werd ben ik het hele verhaal wezen lezen en vanaf nu dus aan het volgen.

 

Het is een verhaal van tegenslagen en af en toe wat hoop. Ik heb mijn opa ooit aan deze klote ziekte verloren ik hoop dat jullie (en anderen) de strijd wel gaan winnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...