Henksat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Heel veel sterkte, ik hoop dat ze blijft vechten....... Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
dream_on Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Veel sterkte in deze moeilijke tijd. Ik leef met je mee en hoop dat het ondanks alles weer goed komt.
JosFop4Sat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Jullie allen heel veel sterkte en hoop toegewenst! You can never solve a problem on the level on which it was createdGroeten, JosVU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3
Greatone Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Dit had ik niet zien aankomen na het laatste bericht. Heel veel sterkte voor jullie allemaal! Ik heb niets meer dan Respect voor Vicky omdat ze blijft doorvechten! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
baron Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 veel sterkte in deze moeilijke tijd,ik hoop dat de goede nieuws heel gauw volgt.geef het niet op. de groeten terug.
Gast decodertje Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 heel heel heel veel sterkte. we blijven duimen hier. decodertje
klaas Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Wat een naar bericht om te lezen en dat na alles wat jullie al hebben meegemaakt. Ook vanaf hier heel veel sterkte voor jullie gezin toegewenst. Tjonge, wat maken jullie wat mee zeg. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Sunny Sat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Oh oh oh, wat erg Koen. Als wij iets kunnen doen, (wonen tussen Gent en Antwerpen) dan zeg je het maar. No prob. Ondertussen heel veel sterkte gewenst. Wij denken aan jullie. Menno & fam GroetjesSunny Sat
Gast AlanS Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Kanker heb je nooit alleen. Het is niet alleen verschrikkelijk wat Vicky moet doormaken, machteloos aan de zijlijn staan is minimaal zo pijnlijk. Mijn hart huilt dan ook als ik in de hele thread het aantal behandelingen, hoop en verloren hoop doorlees. Wat jullie allemaal moeten doormaken is enorm zwaar. Ik wens jullie de kracht om overeind te blijven staan en positief te blijven.
Gene 1225 Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik lees nu pas het hele verhaal , voel me beschaamd dat dit alles gebeurd is terwijl ik toch regelmatig op dit forum berichten lees , maar dit topic nooit geopend heb omdat ik in de stomme mening was dat het over een discusie ging van één of ander tv-programma . Deze buien-1mei-dag heeft me pas de ogen geopend . Beste, laat aub weten hoe we jouw en Vicky nog - moreel - kunnen helpen en blijf hopen op een goede afloop . Geld sturen is niet meer aan de orde maar misschien zijn er nog kleine dingen die haar kunnen plezieren . Groeten , Gene. Kabel: Orange. Schotel: Vu+ UNO 4K SE , TVV , Triple Quad
Koen B Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Geen leuk bericht om te lezen. Heel veel sterkte! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
plankie Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Ik hou al langere tijd deze topic in de gaten en wil jullie ook vanuit Leeuwarden heel erg veel sterkte toewensen...
koostronics Geplaatst: 1 mei 2008 Auteur Geplaatst: 1 mei 2008 Allen heel veel dank voor de steun en het medeleven doet goed is inderdaad een heel moeilijke en zware periode. Vicky zelf kan ik er nu niks over zeggen ze is nog steeds in kunstmatige coma en dit zal nog wel even zo zijn. Men was de ademhaling al terug aan het afbouwen maar dit faalde en vicky kwam terug in de problemen en zit terug op zwaardere beademing. Verder is haar weerstand nu volledig nul en gaat het niet zo best omdat de aanmaak van nieuwe witte bloedcellen niet goed op gang komt en het kleine beetje dat ze had vecht tegen de infectie , ze heeft het moeilijk nu. Koen
NINjak Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Eerst even dit: sterkte in jullie strijd en maak voor de rest het beste ervan! Ik kijk/keek (net als anderen hier) ook weinig bij off-topic maar toen dit opeens weer "actief" werd ben ik het hele verhaal wezen lezen en vanaf nu dus aan het volgen. Het is een verhaal van tegenslagen en af en toe wat hoop. Ik heb mijn opa ooit aan deze klote ziekte verloren ik hoop dat jullie (en anderen) de strijd wel gaan winnen.
Aanbevolen berichten