Busje komt zo Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Koos, heel veel sterkte voor jullie allemaal. Remi .
klinkie Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 sterkte koen tis weer schrikken,ik hoop dat het weer de goede kant op gaat dat zeg ik ..............linux
Bowsat Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 Koen, ook mijn gezin duimt voor jullie, veel sterkte en we hopen alleen het allerbeste
dijk Geplaatst: 1 mei 2008 Geplaatst: 1 mei 2008 tsjonge....Kan jullie alleen maar heel veel sterkte toewensen. Dijk
Gast zoet Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Koen,fam heel veel sterkte ALLAH zij met jullie gr zoet
Con Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Ik weet even niet iets opbeurends te zeggen, het is allemaal niet meer uit te leggen. Sterk zullen jullie allen moeten zijn, voor het verzachten van elke pijn. Ik zeg; de wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar wens toch een ieder veel moed bij elk besluit. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
gl1100 Geplaatst: 2 mei 2008 Geplaatst: 2 mei 2008 Koen:Ook ik lees nu in het topic,hoe het bij jullie gaat. Heel veel sterkte met Vicky gewenst,maar m'n gedachten gaan ook jullie kant op,Koen,want je gezin staat met deze situatie dan goed op z'n kop. Sterkte gl1100 Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird
Puch Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Heel veel sterkte en hopen op het beste. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
mereltje Geplaatst: 3 mei 2008 Geplaatst: 3 mei 2008 Sterkte dat is alles wat ik jullie kan wensen ! Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
John van Dreumel Geplaatst: 4 mei 2008 Geplaatst: 4 mei 2008 Veel meer als haar en jullie veel sterkte toewensen rest er niet. Probeer, hoe moeilijk vaak ook, er wel de moed in te houden. Een (positieve) psyche doet zeker ook iets heb ik ooit begrepen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
koostronics Geplaatst: 5 mei 2008 Auteur Geplaatst: 5 mei 2008 Ben net even terug van UZ Gent situatie is lichtjes gebeterd en ze is gewoon stabiel nu maar nog steeds erg ziek. Men weet nog altijd niet waar de zware infectie afkomstig van is en men gaat nu een longpunctie uitvoeren om te kijken wat er daar nog kan zijn. Vicky zal nog wel enkele dagen in coma gehouden worden en misschien tegen het week-end mogen ontwaken met alle problemen en gevolgen van dien. Van de leukemie is er nu even geen spoor ,mede omdat ze bijna geen witte bloedcellen heeft en de aanmaak zeer zwak is en allen direkt naar de infectie gaan ,,, zal lange strijd worden. Koen
arie kanarie Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 alweer een beetje positief bericht (tov de vorige keer). Hou de moed erin, we duimen voor jullie. grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
Fiene56 Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Een klein lichtpuntje koen. Sterkte en geef de moed nooit op. Ook wij duimen mee. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Con Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Ik ben absoluut geen medicus maar een infectie lijkt mij niet zo verwonderlijk daar haar lichaam op dit moment geen enkele weerstand heeft door de stoffen die zijn toegediend. Feit blijft dat ze "leukamie-vrij" is. En dat lijkt mij een win-situatie. Nu maar hopen dat Vicky sterker is dan de infectie. Gezien de vechtkracht in Vicky lijkt mij dat een gestreden zaak. De infectie heeft bij haar geen kans. Dit heeft Vicky te danken aan (wat ik al eerder zei) haar vechtlust, en jullie. Want ze zal jullie niet willen teleurstellen, en terecht. Het ga jullie allemaal goed, Con. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Koen B Geplaatst: 5 mei 2008 Geplaatst: 5 mei 2008 Origineel bericht van: Con Nu maar hopen dat Vicky sterker is dan de infectie. Gezien de vechtkracht in Vicky lijkt mij dat een gestreden zaak. De infectie heeft bij haar geen kans. Dit heeft Vicky te danken aan (wat ik al eerder zei) haar vechtlust, en jullie. Want ze zal jullie niet willen teleurstellen, en terecht. Het ga jullie allemaal goed, Con. Prachtig gezegd. Ik sluit me geheel bij de vorige spreker aan! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
Aanbevolen berichten