Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kijk nu elke dag naar de berichtgeving en hoop er het

beste van. Veel sterkte voor jullie gezin en hoop dat het

ten spoedigste weer beter wordt.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn een positiever bericht te horen. Een infectie moet er toch onder te krijgen zijn met de juiste antibiotica. Hopelijk komt haar afweer ook weer snel op gang en dan met de goede witte bloedcellen.

Succes Vicky en sterkte allemaal!

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

updatje.

 

Vicky is stilletjes aan het ontwaken ze heeft al even TEKEN van halo gedaan , de verdoving is men aan het afbouwen en de longen hebben al iets terug eigen kracht.

 

Als alles zo blijft gaan zal ze waarschijnlijk vrijdag volledig wakker zijn en heel misschien al zonder de zware beademing.

 

Dan volgt er weer een hele herstel periode he .

 

KOEN

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopen maar dat er verder geen complicaties meer optreden, ze heeft al genoeg gehad nu. Maar petje af zeg, wat een volhoudingsvermogen hebben jullie zeg!

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeel mooi.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Man, wat is dit een waanzinnig goed bericht.

 

Het moet voor jullie een "verademing" zijn.

 

Ga allemaal zo door.

 

Groeten, Con.

 

 

 

 

 

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat gaat weer de goede kant op.

 

Hopenlijk blijft de stijgende lijn zich zo voort zetten.

 

Sterkte

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...