Gast ozzo Geplaatst: 8 mei 2008 Geplaatst: 8 mei 2008 Fijn om te horen Koen ! Alle vooruitgang is iets om te vieren. Weet dat mijn gedachten in ieder geval met jullie zijn. Keep up the good work Vicky !
koostronics Geplaatst: 10 mei 2008 Auteur Geplaatst: 10 mei 2008 Onder tussen is vicky volledig uit de coma en is de beademingstube verwijderd. ze ademt nu terug zelf met nog wel een masker op , maar ze heeft het moeilijk vooral van de slijmen die loskomen van de zieke longen. Het steeds moeten ophoesten put haar nu volledig uit. Produktie van witte bloedcellen is ook terug goed op gang, Leukemie is voorlopig nergens zichtbaar in het bloed!!. Maar het zal nog heel lange weg worden. Zelf vertrek ik nu weer richting Gent en blijf bij Vicky tot Zondag avond. Fijn week-end iedereen. Koen
Thomas2000 Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Das heel goed nieuws Koen!!! Ook een heel fijn weekend! Groeten Thomas Rule #1 Good computers don't go down. Rule #2 There is no such thing as a good computer.
Greatone Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 We kunnen het niet vaak genoeg zeggen Koos, maar heel veel sterkte voor jou en je familie!! En Vicky is een vechter, dus het komt helemaal goed!!! * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
arie kanarie Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 de berichten, worden gelukkig steeds een beetje positiever. Hopen dat deze trent zich doorzet. hou de moed erin... grtz arie _________________________________________________________________________ Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi
alx Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Fijn bericht. Hopelijk gaat het vanaf nu voorspoedig. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
Koen B Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Weer wat beter bericht, leuk! VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂
klaas Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Bedankt voor de update. Vicky is wel een vechter hé? En wij hopen uiteraard dat deze positieve vooruitgang doorzet. Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
Unetwork Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Koen fijn om te horen! Mijn petje af voor jullie doorzettings vermogen en veel, heel veel suc6 Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Elwin Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Fijn dat het weer ietsje beter gaat! We blijven duimen!
minplus Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Hartstikke fijn Koen! Hopelijk gaat het herstel nu snel en is die rotziekte voorgoed verdwenen. We wensen jullie ondanks de ellende die er nu nog is een heel fijn Pinksteren en heel veel sterkte. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Con Geplaatst: 10 mei 2008 Geplaatst: 10 mei 2008 Origineel bericht van: koostronics Onder tussen is vicky volledig uit de coma en is de beademingstube verwijderd. ze ademt nu terug zelf met nog wel een masker op , maar ze heeft het moeilijk vooral van de slijmen die loskomen van de zieke longen. Het steeds moeten ophoesten put haar nu volledig uit. Produktie van witte bloedcellen is ook terug goed op gang, Leukemie is voorlopig nergens zichtbaar in het bloed!!. Maar het zal nog heel lange weg worden. Zelf vertrek ik nu weer richting Gent en blijf bij Vicky tot Zondag avond. Fijn week-end iedereen. Koen Ik zei al: de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Het gaat in mijn beleving echt toppie. Nogmaals bewondering voor ieders doorzettingsvermogen. Als ik weer geboren wordt wil ik kind zijn van jullie, dan weet ik op voorhand dat onder alle omstandigheden mijn overlevingskansen optimaal zijn. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fiene56 Geplaatst: 11 mei 2008 Geplaatst: 11 mei 2008 Met een beter bericht kan deze pinksteren en moederdag niet beginnen koen. Het is nog een lange weg, maar jullie geven de moed nooit op en dat is goed zo. Sterke vanuit het oosten. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten