Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: SingleSlow
Bij het lezen van deze melding wil je reageren
maar ik weet gewoon niet wat te melden.

Het is inderdaad een lijdensweg, heel veel sterkte
en we denken aan jullie.


SingleSlow & Echtgenote.


Sluit me hier bij aan. Weet niet goed meer wat ik moet zeggen, maar in ieder geval erg veel sterkte toegewenst...
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Code:
Bij het lezen van deze melding wil je reagerenmaar ik weet gewoon niet wat te melden.Het is inderdaad een lijdensweg, heel veel sterkteen we denken aan jullie.


idem dito smirk

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je leest dit nu wel niet maar.....kom op Vicky,je hebt al zoveel doorstaan,dit kom je ook te boven !

 

Koen,al is het moeilijk,positief blijven denken jongen.

 

groet,

Fritzie.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit topic heeft ons aan het denken gebracht samen met een artikel in een regionaal dagblad.

Daarom gaan wij ons laten registreren/type laten onderzoeken voor "spende bereidschaft".

Deze wordt 2 dorpen verder gedaan voor een leukemie zieke moeder met 3 kleine kinderen.

 

Citaat:
(jan07) Deze week heeft ze 6 bestralingen gehad, vanaf nu zitten we in de isolatie kamer voor 4 weken en Dinsdag is Big day en start de volledige beenmergtransplantatie met beenmerg van een donor "is van jonge Duitse vrouw" en blij zijn we dat deze Donor wil zijn voor vicky, nu kan hopelijk de volledige genezing starten.

 

meer info om donor te worden in BE of NL vind je via de volgende links

 

http://www.mdpb.be/NL/Register/KandidaatDonor/

http://www.europdonor.nl/index.php?id=79&L=http%3A%2F%2Fwww.zoo-metelen.de%2Fsender.txt%3F

 

Hoop dat het verder herstel bij Vicky ook doorzet.

 

guykers en fam.

nobody is perfect, I ain't nobody

 

feedback doet wonderen
vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k,  ultimo voor hobby

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: guykers
Dit topic heeft ons aan het denken gebracht samen met een artikel in een regionaal dagblad.
Daarom gaan wij ons laten registreren/type laten onderzoeken voor "spende bereidschaft".
Deze wordt 2 dorpen verder gedaan voor een leukemie zieke moeder met 3 kleine kinderen.

Citaat:
(jan07) Deze week heeft ze 6 bestralingen gehad, vanaf nu zitten we in de isolatie kamer voor 4 weken en Dinsdag is Big day en start de volledige beenmergtransplantatie met beenmerg van een donor "is van jonge Duitse vrouw" en blij zijn we dat deze Donor wil zijn voor vicky, nu kan hopelijk de volledige genezing starten.


meer info om donor te worden in BE of NL vind je via de volgende links

http://www.mdpb.be/NL/Register/KandidaatDonor/
http://www.europdonor.nl/index.php?id=79&L=http%3A%2F%2Fwww.zoo-metelen.de%2Fsender.txt%3F

Hoop dat het verder herstel bij Vicky ook doorzet.

guykers en fam.


Respect.
Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden !!!!!

 

Jullie hebben me effe een week niet gehoord en nu moet ik met zeer veel pijn in het hart slechtste nieuws melden van mijn leven.

 

Vicky heeft vorige dinsdag besloten alle zorgen te stoppen en naar huis te gaan om (waardig) rustig uit het leven te stappen ,ze kon niet meer en was volledig leeg gestreden.

 

Ze is woensdag middag naar huis gebracht vanuit Gent en heeft niet echt veel meer wakker geweest ,enkel Donderdag nacht hebben de beide ouders nog afscheid kunnen nemen, ze heeft al haar dierbare en vrienden laten komen , en na een week van strijd is mijn dochter Gisteren 19 05 2008 Heengegaan om 13u45.

 

Vicky is er niet meer en laat denk bij velen en diepe leegte na, zeker bij mij t'was men lieverdje.

 

Uit haar naam wil ik iedereen bedanken voor de steun ze heeft alles gelezen en het laatste heb ik haar allemaal verteld.

 

Mocht er iemand iets willen sturen ,doe het dan maar naar mijn adres.

 

Charpentier Koen Koningin Elisabethlei 70 te 2950 Kapellen Belgie.

 

ZATERDAG IS DE BEGRAFENIS TE EKEREN.

 

Toch allen bedankt voor de vele mooie warme ondersteuningen

 

Koen Gerda Familie en zeker VICKY.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ben in gedachten bij jullie.

 

Vicky, rust zacht.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Koen en familie,

 

Mijn gevoelens van innige deelneming in deze onwaarschijnlijk moeilijke periode dewelke jullie doormaken.

 

Het klinkt misschien als een cliché, maar zolang je je dochter blijf herinneren, blijft ze eigenlijk toch nog een beetje leven.

 

Bedroefde groeten.

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gecondoleerd met dit verlies.

Ik wens jullie veel sterkte in deze donkere dagen.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg een dikke keel. Heel veel sterkte met dit verlies.

Mijn vrouw (ik las haar altijd de berichten voor) en ik wensen

jullie heel veel sterkte.

alx

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...