Ga naar inhoud

Vicky overleden (zie pagina 27)......

Aanbevolen berichten

• Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

kan niks anders zeggen als echt verschrikkelijk, ook ik was er al bang voor.

heel veel sterkte aan jullie allemaal.

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Beste Koen en Gerda familie en vrienden.

gecondoleerd met het verlies van Vicky,

heel veel sterkte de komende tijd.

-------------------------------------------------

Dreambox 7000s - NSLU2 - USB HD 160 GIG WD - Wavefrontier T55 - 4 lnb's Invacom Single

Geplaatst:

Beste Koen, Gerda en de rest van de familie.

Ik zit hier net een paar tranen weg te pinken. Ik weet hoeveel je van je kind kan houden en ik kan/wil me niet voorstellen hoe ik mij in jullie situatie zou voelen. Ik zou compleet gek worden.

Mijn innige deelneming met jullie verlies en veel sterkte gewenst in de toekomst.

Geplaatst:

Beste familie en vrienden van Vicky gecondoleerd ik wens jullie veel sterkte in deze moeilijke tijd

Willy

.

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Geplaatst:

woorden schieten te kort,wens jullie veel sterkte en gecondoleerd met dit grote verlies.

vicky;rust in vrede.

de groeten terug.

Geplaatst:

Sterkte gewenst in deze zeer moeilijke tijd.

Ikzelf heb enige weken geleden mijn vader verloren, ook aan deze ziekte.

Hij had al wel een leven achter zich, en was net 80 geworden.

Maar zon jong leven, dat maakt het nog harder, en nog moeilijker te bevatten.

Aan allen veel sterkte gewenst.

Geplaatst:

Vicky,rust zacht!

Koen, Gerda en Familie ook van mij gecondoleerd met het verlies van Vicky. Heel veel sterkte!

@Koostronics, bedankt voor je berichten en ik wens ook jouw natuurlijk heel veel sterkte toe.

Geplaatst:

Ook ik las altijd de berichten over Vicky direct en heb altijd bewondering gehad voor de manier waarop je over de situatie schreef.

Gerda, Koen en familie gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies.

Geplaatst:

Ik weet wat het is een kind te verliezen, de pijn die dat

doet is onbeschrijvelijk. En daarom wens ik u heel veel

sterkte de komende tijd.

MaxPlus /TF6000cok/ triax 78cm

TF5300k pvr.

Gast Ome Peter
Geplaatst:

Gecondoleerd met het verlies.

Heb ook dit toppic vanaf het eerste bericht gevolgt (almede het langstlopende toppic)

Ik kan meedenken kwa de weg die ze heeft ondergaan,daarik op een zelfde wijze een oudere broer verloren heb een 7tal jaren geleden.

Al je brerichten deden mij beven daar mijn broer exacte ups en downs heeft meegemaakt.

Onhoud een ding in gedachte ze heeft rust zo zij het heeft gewild en ga daar in mee.

Geplaatst:

Gecondoleerd met dit enorme verlies. Je blijft altijd hoop houden en dan toch gaat alles mis. Heel veel sterkte voor jou en je vrouw. Hopelijk vinden jullie weer kracht en moed om verder te gaan zonder jullie meisje. Dat zal zwaar zijn ,maar troost je met de gedachte dat jullie lieve dochter nu geen pijn en angst meer heeft. Een zwarte dag.

Xtrend 10000

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.