Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten

Allen heel hartelijk dank voor de steun , doet goed meen ik oprecht , voorbereidingen zijn klaar om Vicky te begeleiden naar haar laatste rustplaats Zaterdag.

 

Maar ze zal alle dagen toch nog bij ons zijn beide familie's hebben een mooie pyramide als Urne , en alle familie leden krijgen van ons een nekcollier in mooie vorm met wat As in zodat ze steeds en altijd dicht bij onze harten is ,niemand laat haar los en niemand zal haar vergeten ,ze schitterd nu elke avond in het Oosten als een geweldig mooie blinkende ster.

 

Mijn dochter was een prachtig opgewekte meid , een voorbeeld voor velen ,ontdanks haar sleepende ziekte was ze altijd vrolijk en klaar om anderen te helpen en op te beuren indien nodig.

 

Jammer dat ze niet is mogen openbloeien zoals ze zelf wou.

 

We gaan haar nooit vergeten

 

Papa Gerda en Familie

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

koos ,

Ik kon eerst niet reageren op dit topic,maar ik heb mijn moed bijeengeraapt en doe het toch.

Mijn vrouw en ik hebben jaren geleden ook een kindje moeten afgeven onze tweede zoon,de ziekte die hij had hebben we niet zien aankomen,we hebben geen afscheid van elkaar kunnen nemen.

Ik kan me dus voorstellen wat in jullie omgaat en hoe moeilijk te verwerken dit allemaal is woorden hiervoor zijn er niet.

laat het een troost zijn dat jullie nog de gelegenheid hebben gehad om afscheid te kunnen nemen van jullie dochter,hoe erg het ook is.

In jullie hart is ze altijd bij jullie.

namens mijn vrouw en mij innige deelneming gewenst.

Bea en Patrick

 

beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug van weg geweest.

ik kan niet de juiste woorden vinden.

Ik schrik hier toch heel erg van.

Mijn oprechte deelneming en heel,heel veel sterkte toe gewenst aan jouw en de hele familie.

 

HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook alles gevolgd vanaf het begin en heb ook nooit kunnen/durven reageren erop.

 

ik ben 3 dagen van t internet afgsloten geweest en dit is t eerste wat ik las op sat4all toen ik weer verbinding had.

 

vreselijk frown

 

Koen , familie , vrienden gecondoleerd, heel veel sterkte de komende tijd.

GREETZZ.HOBSAT
--------------------
oost west, mij best.
Xtrend ET8000 3x DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, dit is natuurlijk verschrikkelijk nieuws, zeker op die leeftijd.

 

De strijd moet erg zwaar geweest zijn en het enige positieve aan dit einde is dan ook dat de strijd voorbij is.

 

Als ik het zo hoor was Vicky een prachtige dochter. Vreselijk dat het voor haar zo vroeg is afgelopen, maar een leuker kind hadden jullie niet kunnen hebben.

 

Tot slot vind ik het ook goed om te horen dat ze zelf ongeveer heeft beslist wanneer het genoeg geweest was. Beter dat dan te blijven lijden terwijl je er zelf niet meer in gelooft.

 

Ik hoop maar dat jullie het snel een plaats zullen kunnen geven. Ik kan me voorstellen dat jullie het daar behoorlijk lastig mee hebben.

VU+ Duo2 + Wave Frontier T90 + Draaibaar 45 oost tot 15 west + hele zooi achterhaalde ontvangers 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn oprechte deelneming

Hier sta je even van stil

Rust zacht Vicky je was een moedig meisje

dream 8000 en VU box duo,Wave T90 met 10Lnb ,1x Triax dish 80cm met

Moteck motor SG-2100-A,op een Panasonic TH-50-PZ70E tv en onkyo TX-NR608 receiver

telenet abbo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit op dit moment in Roemenië en ben erg geschrokken van dit bericht. Ik wil jullie ontzettend veel sterkte toewensen met dit vreselijke verlies.

 

Of het helpt weet ik niet maar een tekst waar ik in zo'n geval veel steun aan heb is Psalm 23:

 

De heer is mijn herder....

 

Nogmaals heel veel sterkte... hier zijn geen woorden voor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fatfreddy

Het is een lang meeslepend verhaal geworden waarin Vicky hard gevochten heeft voor haar leven en om dan uiteindelijk de beslissing te nemen er een punt achter te zetten omdat het niet meer ging is dapper maar maakt het verhaal er niet minder triest om.

 

Ik hoop dat Vicky nu rust heeft gevonden.

 

Mijn medeleven gaat uit naar de nabestaanden.

 

 

Fatfreddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...