Ga naar inhoud


Vicky overleden (zie pagina 27)......


koostronics

Aanbevolen berichten


  • Reacties 730
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vanaf het begin heb ik jullie strijd gevolgd, en alle ups en downs vanaf afstand meebeleefd. De tranen kan ik dan ook niet bedwingen bij het lezen van het bericht dat jullie dochter de strijd heeft moeten opgeven.

Heel erg veel sterkte bij het verwerken van het verlies van jullie dochter.

 

Peter.

Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb enkele maanden geleden mijn beste maatje (30 jaar vriendschap voor het leven) moeten wegbrengen na een zwaar gevecht tegen de kanker.

Toch lijkt mij je kind verliezen het ergste wat er is, ik leef met jullie mee.

 

Gecondoleerd en erg veel sterkte in de toekomst met het verlies en verwerking.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel veel sterkte toegewenst, niet alleen morgen, maar ook in de komende moeilijke periode.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast rattenkop

Sterkte met dit zware ondraaglijke verlies.

 

Tijd heelt de wonden maar om zo'n wonden te helen is er te weinig tijd in een leven.

 

Nogmaals sterkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf het moment dat we een inzameling hielden voor Vicky haar waterbed had ik al de vrees dat ze het niet zou redden. Dit kwam door de nare ervaringen die ik met deze ziekte al achter de rug had. Ik volgde in deze thread haar gevecht en hield mij voor dat zij de uitzondering zou zijn en dat zij deze ziekte wel zou overwinnen.

Maar wederom blijkt deze wrede ziekte niet te bestrijden. Ik zit hier met tranen in mijn ogen en kan niet de woorden vinden om te uiten hoe verschrikkelijk ik dit vind. Het enige wat ik er nu uit krijg is GODVERDOMME. Heel veel sterkte in deze immens moeilijke tijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AlanS toch is het mooi dat we met z'n allen haar wens

een waterbed in vervulling hebben kunnen laten gaan.

 

Nu is het zover dat Koos Gerda en familie het laatste afscheid van Vicky nemen.

En onze gedachten zijn nu natuurlijk bij hun.

 

Leo

 

 

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Rob út Fryslân

Dat is mooi verwoord Leo.

 

@AlanS.

Mijn verwachtingen waren door ervaring met de ziekte ook niet echt hoopvol.

Dat Vicky zo enorm hard heeft gevochten om te overleven en het zo nog een knappe tijd heeft vol weten te houden verdient dan ook ons aller respect.

 

Mijn hoop is dat Koen en Gerda elkaar de nodige steun kunnen geven bij het verwerken van dit grote verlies en onthouden dat ze niet meer hebben kunnen doen dan ze al gedaan hebben.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit had ik (nog) niet zien aankomen. Ben net terug van vakantie, en lees ik dit.

 

Hier zijn geen woorden voor....

 

Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte in deze moeilijke tijd!

 

 

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden.

 

Nogmaals aan iedereen een hartelijk dank voor de steun ,deed goed.

 

Samen met bijna 350 mensen hebben we afscheid genomen van ons Vicky er was geen plaatske meer vrij ,iedereen had zijn ENE witte roos bij ,en heeft deze op het einde op de kist gelegd.

 

Was prachtig om te zien,en deed ons goed voelen in ons hart dat zovelen mee deelden in het groot verlies dat we nu lijden.

 

Ze zal steeds en altijd in onze gedachten en onze harten zijn.

 

Dank dank dank aan allen hier op SAT4ALL.

 

Koen Gerda en Familie Charpentier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...