Gast AlanS Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 mijn digitale witte roos. Nogmaals heel veel sterkte komende tijden.
TokeMUp Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Ik heb al lang niet meer in het off topic geweest en kreeg een krop in de keel toen Ik het topic van Vicky las. Innige deelneming. Veel sterkte met de verwerking.
odul Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Ook ik kwam toevallig op dit item uit bij het willen plaatsen van een nieuw item.Maar alvorens het nieuw item te starten , wil ik ook graag mijn medeleven betonen. Veel sterkte aan alle betrokkenen. Geel , Stad in de Kempen.
SatWijchen Geplaatst: 25 mei 2008 Geplaatst: 25 mei 2008 Tja, wat moet je hier op zeggen ,er zijn eigenlijk geen woorden voor. Hèèl, hèèl erg veel sterkte toegewenst om dit verlies te verwerken! VU+DUO Dreambox 7000 Dreambox 500 Dreambox 600 PVR Draaaibare opstelling 30 west tot 28,2 oost Vaste opstelling Astra1,Astra2,Astra3 en Hotbird[/color]
gl1100 Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Koen,Gerda en familie:Ook vanaf deze kant gecondoleerd met jullie verlies van Vicky. Nu heeft ze de rust gevonden.... mijn deelneming gl1100 Humax5400-ToH3.4Hot9.9-Astra/Hotbird
kees hekstra Geplaatst: 27 mei 2008 Geplaatst: 27 mei 2008 Liefde en dierbare herinneringen zijn schakels die zelfs de dood niet kunnen breken.Veel sterkte voor nu en in de toekomst.Groeten fam van der heide. Het Leven Is Een Melodie Gedreven Door Komedie Verweven Met Parodie Tot Zeven Zeisen Zonder Remedie Dood Omgeven Met Tragedie
dream_on Geplaatst: 29 mei 2008 Geplaatst: 29 mei 2008 Met tranen in de ogen heb ik het bericht gelezen. Dit is verschikkelijk nieuws voor een vader en moeder. Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd en ik hoop dat jullie de kracht vinden om de draad weer op te pakken. Dream_on
chrisch Geplaatst: 30 mei 2008 Geplaatst: 30 mei 2008 Ook ik volgde Vicky vanaf het begin, heb nooit durven posten, maar het overlijden van Vicky kom toch als een shock. Ik ben 4 weken offline geweest en dit was het eerste bericht dat ik las. Mijn oprechte deelneming - veel sterkte bij het verwerken van dit verlies! Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Busje komt zo Geplaatst: 1 juni 2008 Geplaatst: 1 juni 2008 Geen woorden Koen....... Heel veel sterkte! Remi .
Gast Keteltje Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 Er is al zoveel over geschreven door een ieder, wat blijft zijn de herinneringen. Koester die momenten. Mijn oprechte deelnemingen aan familie en vrienden.
Gast satbird2002 Geplaatst: 2 juni 2008 Geplaatst: 2 juni 2008 bij toeval in het off topic terecht gekomen, en heb deze grotendeels gelezen. ik hoop voor jullie dat de stillte van Vicky met de mooiste herinneringen van haar gevuld worden....sterkte...
Jorgen Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Ik heb zelf pas mijn vader verloren en kan me dus indenken hoe het voelt. Heel veel sterkte gewenst. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
FEEDDXER Geplaatst: 3 juni 2008 Geplaatst: 3 juni 2008 Mijn oprechte deelneming. En heel veel sterkte aan de hele Familie en vrienden .
koostronics Geplaatst: 6 juni 2008 Auteur Geplaatst: 6 juni 2008 Vrienden dank voor al de mooie woorden en de vele steun. Koostronics
Con Geplaatst: 6 juni 2008 Geplaatst: 6 juni 2008 Origineel bericht van: koostronics Vrienden dank voor al de mooie woorden en de vele steun. Koostronics Dat is het minste wat we konden doen èn . . . jullie hebben dat zwaar verdiend. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten