Ga naar inhoud

[TF5510PVR] Welke module/firmware geschikt voor Smartwi

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn smartwi werkt niet in de 5510PVR.

Welke module of firmware moet ik hiervoor gebruiken?

In alle andere receivers werken ze perfect.

Ginger

Geplaatst:

Hoi

Hij werkt bij mij uitstekend in de 5500. Volgens mij moet hij dan ook in jouw apparaat werken.

Heb je wel de laatste updates erin gezet. Ik heb die van nov. 2006 erin zitten, voorheen alle eerdere gebruikt, maar eigenlijk werkten ze volgens mij allemaal in de 5500.

Heb je hem ook wel even weer in het kastje laten leren zo'n 10-15 sec. dat wil ook wel eens helpen. Ik gebruik SmartWi nu al 1,5 jaar, geen enkel probleem in 4 tuners.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Geplaatst:

heb hier ook een 5510 pvr met smartwi werkt perfect heb een Aston SECA DUAL 1.07 gewoon aan gezet en het werkte meteen niks geen firmware geupdate

Geplaatst:

Hier werkte de smartwi ook goed met de TF5510.

Gebruik de (TF) firmware van Juli 2006

Melle
DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Een intermezzovraagje hierover:

Als je die Smartwi gebruikt met 2 ontvangers/tv-toestellen, moet elke ontvanger nog worden verbonden met de satellietschotel of enkel de ontvanger waarbij de master unit wordt geplaatst. Of is 1 coax naar de schotel voldoende, waarbij de beelden draadloos doorgegeven worden...

Groeten...

Geplaatst:

De ontvangers moeten allebei aan een coaxkabel verbonden zijn, anders krijgen ze geen satellietsignaal. Het mooiste is een dual lnb, dus met 2 afzonderlijke kabels. Een andere mogelijkheid is deze door te lussen, maar dat heeft weer nadelen. Draadloos doorgeven van het satellietsignaal is niet mogelijk.

SmartWi werkt overigens perfect. Voor meer info zie topic van loggen en programmeren, daar staat een thread welke ontvangers en cams allemaal ermee goed werken. Dat zijn ze overigens bijna allemaal!! Ik heb er o.a. 4 verschillende mee verbonden en heb nooit uitval.

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Geplaatst:

Bedankt voor je antwoord. Daar vreesde ik al voor.

Ik heb een dubbele LNB (voor Astra en Hotbird) gekocht met slechts één uitgang. Kan ik voor de eerste ontvanger met een splitter werken (dat bedoel je toch met lussen hé) naar mijn tweede ontvanger? Liefst zou ik het zo doen (kan de LNB niet meer terugbrengen naar de winkel, wegens de afstand).

Heb ik dan niet al te veel kwaliteitsverlies?

Groeten,

Koen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen