Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 1) Vanmorgen Astra1 kanalen zoeken uitgevoerd. Heeft er een x-aantal bijgezet. Maar "hij" heeft nu de destijds aangemaakte lijsten gewijzigd vwb de kanaalnamen bijv. NLR1 is nu NL1-Radio1 en bijv. TALPA is nu tien. Ik vind dat ie van mijn gemaakte lijsten af moet blijven. 2) Normaal kijkend en dan zappend naar de volgende dan gebruik je CH+. Kijk je in een TVlijst en wil je zappen dan gebruik je CH- voor de volgende. "Make up your mind" Verder heb ik nauwelijks nog problemen na de 242 update. Behalve natuurlijk die ambtenaren-snelheid van de USB en op zwart gaan bij terugkomst uit de library. Maar dit schijnt niet met updates te verhogen te zijn. Toch?????
Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 1. Je favorietenlijsten maken gebruik van dezelfde gegevens als de hoofdlijst (kijk maar naar het nummer in het display) dus als daar iets wijzigd mbt de naam, zal die ook wijzigen in je favorieten. In de voorkeurslijst bij installeren staat bv Nederland 1, na een keer scannen wordt dat NED 1. 2.Je verhaal klopt, maar toch heeft het iets logisch. In de tvlijst staan de zenders van boven naar beneden dus heeft omlaag (CH-) een logica. In de normale kijkstand heeft CH+ een logica.
Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 2.Je verhaal klopt, maar toch heeft het iets logisch. In de tvlijst staan de zenders van boven naar beneden dus heeft omlaag (CH-) een logica. In de normale kijkstand heeft CH+ een logica. Zo is alles logisch en dus weer niet. CH+ is volgende en CH- is vorige. Dat is logica.
Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Citaat: Behalve natuurlijk die ambtenaren-snelheid van de USB en op zwart gaan bij terugkomst uit de library. Maar dit schijnt niet met updates te verhogen te zijn. 1- volgens mij werken de meeste ambtenaren veel sneller dan dit "Full speed USB 2.0" machientje! 2- Aan het "zwart na bibliotheek" [probleem schijnt FTA te werken.
Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Citaat: Normaal kijkend en dan zappend naar de volgende dan gebruik je CH+. Kijk je in een TVlijst en wil je zappen dan gebruik je CH- voor de volgende. "Make up your mind" Die is voor wat dit betreft opgemaakt. Normaal kijkend CH+ betekent een CH nummer hoger; in de FAV-lijst betekent CH+ een CH plaats (op het scherm) hoger. Ik beschouw dat niet als onlogisch en ik ken hetzelfde van andere ontvangers.
HvM Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 In de Fav-lijst laat je een balkje omhoog of omlaag over een lijst lopen is dus heel wat anders dan zappen. Groetjes HvM IDL 7000 PVR 80Gb geen CD v214.104 Aston 1.07 v 2.18 Vu+ Duo
Gast Geplaatst: 17 januari 2007 Geplaatst: 17 januari 2007 Citaat: In de Fav-lijst laat je een balkje omhoog of omlaag over een lijst lopen is dus heel wat anders dan zappen. Balkje in FAV-lijst omhoog/omlaag is hetzelfde als gewoon zappen, enige verschil is dat je de FAV-lijst niet in beeld hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen