Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Ik heb een digitallworld sci-4100 plus een canaldigitaal kaart om de nl kanalen te bekijken. Gisteren heb ik de nieuwe bootloader 1.09 gedownload plus de nieuwste SW 6.70. Netjes alle kanale teruggezet met de nieuwste Softcam file. Maar ik kan het basispakket niet meer zien. Het key menu is door de file veranderd. hij geeft ook aan geen card inserted. Ik zie wel een signaal op de kanaal..maar beeld blijft zwart. Heb de kaart online opnieuw geactiveerd.. No luck Diverse keys geprobeerd..no luck. In princip hoef ik toch geen key gebruiken omdat ik toch een cd kaart heb? Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ben al uren bezig. Ik kan ook geen eerdere SW meer vinden. Help Help
YUGI Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 heb je de kaart er wel goed in,chip even schoon maken.heb je je op bvn wel beeld.kun je in het menu ook zien op welke datum je kart staat. gr
jaapdew Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Dat ligt waarschijnlijk aan de nieuwe firmware. De laatste firmware voor de SFT2000/SCI-2100 (versie 6.92) heeft namelijk ook het probleem dat de CD-kaart niet meer werkt. Gebruikers daarvan moeten teruggaan naar firmware 6.91, waarschijnlijk is dat ook het geval voor jouw receiver. Ik heb ook geen firmware voor je voor de SCI-4100, maar ik stuur je een PM met een link naar een algemene gebruikersgroep van DAW-ontvangers waar je het eens kunt proberen. - AZbox Elite HD - Digit All World SFT-2000 + Supercam - Opera DVB-S1 (externe usb 2.0 satellietontvanger) - Stab HH120 - XSAT CDTV 310
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen