Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Gebruik een Technisat Digicorder S2 met twin tuner en in een van de twee CI slots zit een Aston 1.07 Seca module met de laatste software. In de Aston module zit een originele Canaldigitaal kaart. Helaas is het niet mogelijk op te nemen en wat anders te kijken met twee antennesignalen. Schijnbaar kan de Technisat Digicorder S2 niet twee kanalen tegelijk via de Seca module decoderen. Mijn vraag: wat is hiervoor de beste oplossing zodat het wel lukt? Met welke PVR lukt dit wel? Alvast bedankt.
erik2222 Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Heb je de volgende instelling al geprobeerd. Ga in menu naar Instellingen. Dan naar Special functions. Kies in C1 dual crypt voor C1+C2. In de rubriek Special functions kun je ook de kanaallijsten aanzetten. Dan kun je 4 favorietenlijsten maken. Dit voor zover je dit nog niet wist
Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Gebruik een twin LNB met twee antenneaansluitingen. Heb ook de instellingen op de ontvanger geprobeerd (dual crypt op C1, C2, C1+C2 en auto). Ik denk dat de ontvanger het op een of andere manier niet kan, en ben sowieso niet erg tevreden over de Digicorder S2, dus als ik een nieuwe koop zou ik vantevoren willen weten welke ontvangers dit wel kunnen. De dreambox kan het dus wel en dit is dan ook een van mijn opties. Maar liever zou ik een onvanger hebben die wat minder experimenteel is oftewel die wat gemakkelijker te gebruiken is. Bedankt voor de feedback in ieder geval.
Gast Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 Mijn Topfield 4000PVR had er geen problemen mee, die kan achteraf decoderen. Is ook makkelijk te bedienen, en je kunt 'm voor een prikkie kopen op het tweedehands forum...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen