Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Goededag, Ik heb een raar probleem ik heb een topfeild tf4000pvr tuner met een multie antene systeem. Er zitten drie lnb`s op met een DiSEqC switches. Dit werkt prima schakeld goed over naar de andere sateliet met zappen. Maar nu komt het als je terug gaat naar de Astra en de nederlandse zenders wil zien blijft het beeld zwart. En krijg de melding geen singaal of gekodeerd signaal. Ik heb de orgenele ci cam van canal digital nederland. Je moet de module er uit halen of de ontvanger opnieuw opstarten. Ik heb de laatste firm ware update er op gezet TF-JPC-4.58.90 Maar ook dit mag niet helpen. Wat kan dit zijn.Voor de rest werkt hij goed. wie kan mij verder helpen.
winwiz Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 Helaas is de originele canal digitaal Cam niet een toonbeeld van stabiliteit. Kortom ik denk dat je het in die hoek moet zoeken. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Geplaatst: 14 januari 2007 Geplaatst: 14 januari 2007 probeer eens een aston dual cam ,ik denk dat dan je probleempjes over zijn.
Gast Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 Ten eerste: rustig zappen, vooral tussen de verschillende satellieten. Ten tweede: Voordat de ontvanger uitgeschakeld wordt, eerst op Ned 1 ( of andere Ned. zender, geen BVN ) afstemmen. De ontvanger staat dan bij het inschakelen dus op een "CD" zender. Deze manier van werken heeft het probleem bij mij ( ook TF4000PVR en CD module ) opgelost.
Gast Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Oke ik heb begrepen dat de Aston dual cam een goede oplossing zou zijn. Maar ik vraag me af of dit wel nut heeft op de TF4000PVR omdat deze ontvanger dit niet ondersteund als ik me niet vergis. Maar als ik toch voor de Aston cam over wil stappen welke versie moet ik dan aan denken ?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen