Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Hallo, heb volledig abonnement. Alle kanalen hebben now/next epg behalve de 2 filmkanalen. Klopt dit of kan/moet ik nog iets doen hieraan ? Hoor graag. Bedankt/groeten
Puch Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Hier alles ok met epg op de filmkanalen. Now en next, alsook de uitgebreide epg voor de ganse dag. (dreambox 7000) iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Amager95 Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Citaat: Hallo, heb volledig abonnement. Alle kanalen hebben now/next epg behalve de 2 filmkanalen. Klopt dit of kan/moet ik nog iets doen hieraan ? Hoor graag. Bedankt/groeten Soms helpt het om de stekker van de receiver uit het stopcontact te trekken en opnieuw op te starten en ook de EPG opnieuw opstarten. Dan lukt het vaak wel om de EPG gegevens boven water te krijgen. Waar het aan ligt, weet ik niet. Het is een lapmiddel dat geef ik toe. Maar bij gebrek aan beter is dit de enige methode. Succes
Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 ok. bedankt voor de response. ga vanavond proberen. groeten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen