Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Ik ben net begonnen met PHP maar zit nog met de setup te stoeien. Dit verhaal heb ik: Upload de inhoud van de map php-files naar uw server. Hernoem het bestand blank_config.php naar config.php. CHMOD de volgende bestanden en mappen naar 777: administration/db_backups/ images/ images/imagelist.js images/articles/ images/avatars/ images/news/ images/news_cats/ images/photoalbum/ images/photoalbum/submissions/ forum/attachments/ config.php Er staat cmod images/ Wil dat zeggen de hele map of alleen de onderstaande file in de map images. Vraag 2 het aanpassen van de phpwebsite, met welk programma gaat dat het best. Is er een programma waarin je kan zien wat je aan het doen bent WYSIWYG.
Puch Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 De map images chmodden naar 777 is voldoende, tenzij er nog een map in de map images zit, die moet je ook naar 777 zetten de bestanden zelf krijgen 755 Zo doe ik het altijd en nog nooit problemen gehad. Lukt het niet dan zet ja alles maar op 777 Php kan je editen met allerlei programmas, kladblok is daar het meest voor e hand liggend voor. Als je verschillende kleuren wil zien voor bijvoorbeeld functies, lussen, enz dan kan je iets gebruiken als phpdesigner of notepad++ Beiden freeware Susses iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Fridge Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 Citaat: Php kan je editen met allerlei programmas, kladblok is daar het meest voor e hand liggend voor. Als je verschillende kleuren wil zien voor bijvoorbeeld functies, lussen, enz dan kan je iets gebruiken als phpdesigner of notepad++ Beiden freeware Ikzelf edit altijd met Notepad2 http://www.flos-freeware.ch/notepad2.html of Crimson Editor http://www.crimsoneditor.com/ Beide zijn ook freeware
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen