Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Hallo, hoe kan ik met de s100-nl de schotel positie vast zetten voor een HH motor, handmatig gaat dit prima. maar er zal toch wel een manier zijn om de schotel automatisch te draaien tijdens het zappen. Wie weet waar en hoe dit is in te stellen, ik gebruik de firmware van bobbejaans. ik hoor het wel, alvast bedankt groetjes Brambo
schimpie Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 De schotel kan alleen automatisch draaien door de satelliet-positie in de zenderlijst vast te zetten. Dit kan alleen niet in de ontvanger en moet in de PC gebeuren. Met het programma Mediasat kan de positie per transponder vastgezet worden. Ik zou dan nu ook reclame kunnen maken voor mijn zenderlijst, maar dat moet je zelf maar eens proberen. Dus of zelf maken of mijn lijst gebruiken. Bij mijn lijst zit een handleiding hoe je deze in de ontvanger kunt zetten. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Donkey Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Duw eens op je plus-knop en daarna op je menu-knop. Zo kom je in je service-menu. Kijk dan bij 6: extra opties of je rotor aan staat (punt 5). Gr.
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 ik heb de kanalenlijst van schimpie erin staan, bij optie 6 staat de rotor ook aan. de schotel draaid zonder problemen, alleen met het zappen draait de rotor netjes op de astra, alleen naar 23.5 en 28 graden kent hij de satelliet positie niet, hij draait wel maar draait te ver weg. hoe kan ik deze positie wel vastzetten in de ontvanger??? ik hoor het wel groetjes Brambo
schimpie Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Menu 4 - 3. Satellietinstellingen bij B. Rotorinstellingen bij C, satelliet opzoeken en vastzetten op juiste plek. ---- Schimpie ---- IPTV CanalPlus + DVB-S FTA Triax 80 cm Multifeed 13 - 19,2 - 23,5 - 28 [VU+ Zero 4K UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 43" QLED 4K TV [Zgemma H9S UHD] {OpenPli 8.3} / Samsung 37" HD TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen