Gast Geplaatst: 15 januari 2007 Geplaatst: 15 januari 2007 Ik kan de regionalen niet inlezen op de 7071. Een OTA update zou uitkomst kunnen bieden. ( werkt ook zo bij een rebox 2250 ). Ik heb echter geen idee hoe dit bij de philips werkt. Ik wacht al dagen op antwoord van philips. Heeft een van jullie een idee? Het is een ontvanger met standaard software, en natuurlijk heb ik alle menu opties al geprobeerd. Van alternatieve software heb ik geen verstand, dus graag een oplossing passend in de huidige configuratie.
RayhTec Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=2#1278677
Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Dank u RayhTec. De link had ik reeds gelezen voordat ik deze vraag heb geplaatst, maar ook dit heeft mij niet verder geholpen. Na het inlezen van de kanalen zie ik in de lijst een sprong van nummer 65 naar 80, terwijl de regionalen nou net hier tussen horen te staan. Handmatig de frequentie invoeren werkt ook niet, de ontvanger kent blijkbaar alleen voorgeprogrammeerde waarden. Degelijk spul, die CD ontvangers, maar niet flexibel. Het model zal toch niet verouderd wezen?
Gast Geplaatst: 25 januari 2007 Geplaatst: 25 januari 2007 Zijn kanalen zoals CNN, BBC World, CNBC, DW aanwezig? Zo nee dan vermoed ik dat waarschijnlijk het vertikale gedeelte van de LNB stuk is, maar ook mogelijk het vertikaal van de ontvanger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen