Ga naar inhoud


Digitenne in Emmen??


Outta space

Aanbevolen berichten

Iemand al ervaring met ontvangst van Digitenne(gehele pakket) in Emmen.

Bij de postcode check op KPN de melding dat het niet beschikbaar is, maar als ik verder lees lees ik dat Smilde het gehele pakket uitzend.

Laatst stonden er wel advertentie's in de huis aan huis bladen van digitenne.

(probeer een postcode uit Assen, geeft ie wel aan dat je het kan ontvangen).

Wil namelijk Digitenne aanschaffen voor op de slaapkamer. Heb daar nu nog beeld via een 2.4 draadloos setje, maja werkt niet echt als we elk wat anders willen zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier in De Krim (antenne gericht op Smilde) hebben wij al sinds 20 december beschikking over het gehele pakket. De Krim (Overijssel) ligt verder van Smilde dan Emmen.

Dan zou je toch aan mogen nemen dat in Emmen ook volledige dekking is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woon aan de oostkant van Emmen en heb met een Funke actieve buiten antenne op 2 meter hoogte maar 50% signaalsterkte, maar wel een lock en dus beeld.

 

Laatst heb ik een UHF antenne op het dak (7m) gezet om de signaalsterkte beter te krijgen. Door omstandigheden (verbouwing) heb ik nog geen tijd gehad om te testen,

waarschijnlijk volgende week weet ik meer...

 

Ik post m'n bevindingen wel hier of in m'n DM500-T topic...

 

Als je hulp nodig hebt, PM me dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Naar aanleiding van alles ook KPN zelf eens gevraagd:

 

wordt je ook niet echt wijzer van:

 

Citaat:
Geachte heer ________,

 

De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.

 

Naar aanleiding van uw vraag omtrent Digitenne van KPN, kunnen wij u het volgende mededelen:

 

Wij hebben de postcodecheck voor u gedaan, Digitenne van KPN is nog niet beschikbaar in uw regio.

 

In en rond onderstaande plaatsen is Digitenne van KPN te ontvangen: Hilversum, Amsterdam, Haarlem, Almere, Alphen a.d. Rijn, Nieuwegein,

IJsselstein, Houten, Montfoort, Nieuwkoop, Den Haag Utrecht, Rotterdam, Sliedrecht, Lekkerkerk, Gouda, Gorinchem, Schiedam, Oegstgeest en Amersfoort.

 

Afhankelijk van het ontvangstgebied in uw woonplaats kunt u ook 1 of 2 regionale zenders ontvangen.

 

Een exacte check kunt u doen via de postcodecheck op www.kpn.com.

 

Dit jaar is er een gefaseerde uitbreiding naar de rest van Nederland met als doel een landelijke dekking. Wanneer dit exact gaat

plaatsvinden, is helaas nog niet bekend. Actuele informatie is verkrijgbaar via www.kpn.com.

 

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

 

Met vriendelijke groet,

 

Nilgun Babuloglu

KPN

 

Original Message Follows:

------------------------

Uit dit antwoord kan ik dus opmaken Digitenne hier niet technisch

ondersteund zal worden omdat de zendmast Smilde bedoeld is voor de

provincie Drenthe en hier in Emmen GEEN zender gepland staat(aldus

informatie via internet verkregen via o.a. Digitenne.nl).

Ik vind het risico te groot om Digitenne in dat geval aan te schaffen,

en het valt me tegen, wel adverteren maar niet ondersteunen.

 

Met vriendelijke groet

____________ ______________

 

KPN DIGITALE TV schreef:

> > Geachte heer __________,

> >

> > De verwerking van uw e-mail heeft vertraging opgelopen. Onze excuses hiervoor.

> >

> > Naar aanleiding van uw vraag over TV van KPN kunnen wij u als volgt informeren:

> >

> > Volgens onze postcodecheck ligt 7815 .. buiten het dekkingsgebied.

> >

> > Ondanks het feit dat de betreffende postcode/huisnummer combinatie buiten het dekkingsgebied ligt, kunt u toch redelijk tot goed ontvangst hebben. Wij moeten er wel bij vermelden, dat op het moment dat u last heeft van storingen, wij u geen technische ondersteuning kunnen bieden omdat u buiten het dekkingsgebied woont.

> >

> > Dit jaar nog is er een gefaseerde uitbreiding naar de rest van Nederland met als doel een landelijke dekking. Actuele informatie is verkrijgbaar via www.kpn.com.

> >

> > Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

> >

> > Met vriendelijke groet,

> >

> > Sylvia Hondelink

> > KPN

> >

> >

> > Original Message Follows:

> > ------------------------

> >

> > De gebruiker heeft onderstaande gegevens ingevuld:

> >

> > Vraag:

> > Wanneer ik kijk op KPN.com voor Digitenne dan komt bij het invullen van mijn postcode steevast in beeld dat digitenne niet beschikbaar is, en dat terwijl wanneer je verder leest op internet (en er reclame voor digitenne in de huis aan huis bladen wordt gemaakt) Digitenne gewoon beschikbaar moet zijn. (de zendmast Smilde zend sinds eind december al het complete digitenne pakket uit)

> >

> > Ik sta namelijk op het punt digitenne te bestellen, maar ik wil dan graag weten hoe de situatie is

> >

> > postcode is 7815.. in Emmen

> > E-mailadres:

> > ........@...............

> >

> > Onderwerp : Deze site

 

Het enige wat mij duidelijk wordt is dat de antwoorden gewoon standaard zijn, en dat degene die de mail antwoord geen flauw benul heeft waar het over gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik woon 12 km noord van Emmen, ontvangst met binnen antenne ongeveer 80 % beeld is wel minder scherp op mijn lcd tv dan met sat ontvangst.

 

Nog een vraagje die duitse pakketten op welke kanalen kan ik die vinden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...