dirk28 Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 sinds een paar dagen deze versie erop staan,maar wat me opvalt met deze firmware.dat als je in een halfgecodeerde opname gaat knippen [bijv reclame] meestal [niet altijd] de boel vastloopt zodat daarna de timeschift niet meer werkt en je kunt ook niet meer naar een fragment zoeken.in een al eerder opgenomen film die niet gecodeerd is.de oplossing om dit weer goed te krijgen moet de receiver helemaal uit [met netschakelaar ] en daarna is het weer goed. met de firmware versie 1202 kan dat namelijk wel,zonder problemen of zie ik iets over het hoofd ,dat je met deze versie eerst moet decoderen ofzo? voordat je kan knippen in de opname.
Gorefest Geplaatst: 16 januari 2007 Geplaatst: 16 januari 2007 Eigenlijk moet je altijd eerst decoderen voordat je gaat knippen anders loop je het risico dat je hem niet helemaal kunt decoderen. Trouwens de knip functie is niet erg nauwkeurig, ik gebruik hem ook nooit. Als je wilt knippen kun je dat het beste op je PC doen. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen