Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een MK02 gevonden met kfinder v2.0.<P>Als ik het goed begrijp moet deze geschreven<BR>worden naar de kaart (niet plain).<P>Hier gaat het fout, want ik krijg signature<BR>fout.<P>vraag , waar vind ik de een bruikbare signature?<P>Dan , als MK02 geschreven is, moet ik in <BR>Secamaster MK02 plain invoeren?<P>Maak ik plain met MK01 provider?<P>Mischien lukt het niet omdat mijn smartcard<BR>programmer niet schrijft ? (is ook nog mogelijk).<P>Wie help mij ???<P>Heb ook MK05 gebrobeert, maar geen provider wordt toegevoegd.<P>(Ik lees me rot op alle boarden, maar ik ben <BR>schijnbaar niet zo slim).<P>Alvast bedankt.<P><BR><P>------------------<BR>

Geplaatst:

Het lijkt me niet verstandig om key 02 te schrijven daar deze waarsch. ook in prov. 00 gebruikt kan worden.<BR>Probeer het gewoon met 05 en zorg dat je de zaak in je util goed ingevuld hebt.<BR>Je zult zien dat het ineens een stuk simpeler wordt

Geplaatst:

Dank voor je antwoord,<P>Ben dus begonnen met een MK02 te schrijven,<BR>Nu lijkt een MK05 te lukken ik krijg<BR>providers op de kaart, maar met de juiste key<BR>geen beeld.<P>Heb ik de kaart nu met MK02 gemold?<P>Is er hoop?<P><BR><P>------------------<BR>

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.