Gast Geplaatst: 17 januari 2007 Geplaatst: 17 januari 2007 Hallo, Is het mogelijk om met bijv. Silverline of een andere TAP de EPG (snachts) op te halen zonder dat je iets opneemt. Ik het geprobeerd en mij lukt het alleen als ik iets opneem, als ik de TF vanuit standby laten starten om iets te kijken en dan in de tussentijd de EPG ga halen gaat de TF niet meer uit. Als ik hetzelfde doe en iets opneem gaat ie wel uit. Of is er misschien een tap die deze opname auto. delete ? gr, J.
mrbeegee Geplaatst: 17 januari 2007 Geplaatst: 17 januari 2007 Gebruik silverline eens. Als die de epg heeft opgehaald zet die een sleeptimer van 10 minuten waarna de ontvanger uitschakelt. Let wel dat de sleeptimerbutton niet door een andere tap in gebruik is(bv de tijdbalk van JAG) Welke taps gebruik je? succes TF5500PVR (Fw aug-07)HD: WD2500AVJB; X-cam Orion. Taps: 3PG, QuickJump, Mediamanager, Nicedisplay, Quicktimer; 2e ontvanger: Sony KDL-26EX555 met Aston 1.07 (Fw 2.26); Schotel: Triax TDS Ø 64cm met CD DUO LNB quad ;
Gast Geplaatst: 17 januari 2007 Geplaatst: 17 januari 2007 Hallo MrBeeGee Het werkt, mijn sleeptimerbutton was niet vrij had n.l. de standby TAP ook aktief. (nu niet meer) Dank je wel, Gr, J.
saTjong Geplaatst: 18 januari 2007 Geplaatst: 18 januari 2007 @Valkje, je moet de starttijd van de timer gelijk maken aan de tijd die je in de Silverline/Blueline hebt staan voor ophalen van de EPG. Ik had hem 1 minuut ervoor staan, maar dan gaat ie niet meer uit. De Silverline/Blueline zet de sleeptimer namelijk aan als ie klaar is, maar alleen als de timertijd gelijk is aan zijn eigen tijd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen