mrleden1963 Geplaatst: 17 januari 2007 Geplaatst: 17 januari 2007 Klok en afstands bediening werken niet meer Afstands bediening al laten testen,doch deze is goed Door de netschakelaar aan en uit te doen veranderd er ook niets Ik heb deze decoder zo gekocht van internet,met de bedoeling als tweede aansluiting De kap is inmiddels verwijderd,geen zichtbare schade,wie helpt mij aub verder bvd Gerrit
chablis Geplaatst: 18 januari 2007 Geplaatst: 18 januari 2007 Ik zou de vraag in het Pioneer forum plaatsen, daar heb je meer kans op hulp. Doet het display helemaal niets? Voeding doorgemeten? Suc6 DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
mrleden1963 Geplaatst: 18 januari 2007 Auteur Geplaatst: 18 januari 2007 Zekering vervangen Ja het display geeft nu na diverse keren opstarten 4streepjes met .in het midden. Maar nog steeds geen beeld,het lijkt net alsof deze in de standby positie staat maar dan zou de tijds melding toch moeten knipperen?
chablis Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Ik ken de 100 zelf niet, maar streepjes met een puntje is bij de 110 normaal wanneer deze spanningsloos is. Bij een dooie deco krijg je meestal andere meldingen. Nogmaals: zet het op het pioneer forum en gebruik de zoekfunctie. Er zijn al heel wat dode deco's tot leven gewekt. Suc6 DM 800 HD, Enigma2, OpenPli, 2*Pioneer DBR-S110 NL, 2 wokken 1*HtH.
Donkey Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Misschien zit er gewoon geen software in. Probeer er eens een firmware in te blazen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen