peter-nmgn Geplaatst: 18 januari 2007 Geplaatst: 18 januari 2007 Hallo, 1) Is het mogelijk een CCcam server te draaien met een linux distro of een windows besturings syteem?? ... of is een NEWCS-server systeem beter? Zo ja; welke distro of windows versie moet ik er voor gebruiken?? 2) Heb in m'n pc 4 phoenix kaartlezers zitten, werken deze erook mee? 3) Heb ik voor het updaten van de kaart('en) een satelliet kaart nodig? of kan een client de updates ook door sturen naar de server? (praat over een LAN=thuis systeem) Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Henksat Geplaatst: 18 januari 2007 Geplaatst: 18 januari 2007 Alles wat jij wilt is mogelijk, maar dit is niet de plek e.e.a. te bespreken, ook al wil je dit via LAN gaan doen. Ik maak hieruit op dat je nieuw bent in deze materie, en hier zul je geen uitgebreide How To vinden, daar LAN en WAN sharing erg dicht bij elkaar liggen. Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen