Choco Geplaatst: 18 januari 2007 Geplaatst: 18 januari 2007 Welke antenne instellingen zijn goed om de astra te ontvangen? zie bijlagen, heb foto's bijgevoegd van instellingen Ik gebruik alleen 1 lnb en 1 receiver Alvast bedankt! groetjes, Choco Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Con Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Instellingen zijn volgens mij goed. Nu de schotel nog afstellen. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Choco Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Geplaatst: 19 januari 2007 bedankt voor je reactie con welke moet pos op 00 staan? of op 01 verder heb ik hem op tonerburst groeten, Choco Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Gast Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 ik heb hem staan op 00 omdat ik denk dat het gaat om rotor positie en aangezien ik geen rotor heb heb ik op 00 gezet.. (en de lnb nummer op A)
Choco Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Geplaatst: 19 januari 2007 Beste mensen, Het is allemaal opgelost! Het probleem was, dat ik een veel te kleine schotel had! inmiddels is deze vervangen door een grotere :-) :-) heb nu hotbird en astra :-) op een 64 cm triax eindelijk werkt de boel bedankt voor jullie reacties groeten, Choco Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen