inthehouse Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Ik heb een dbox2 kabel, gebruik Mgcamd 1.17 en newcs als server. Het probleem is dat ik bij SlamFm, TMF radio en Qmusic geen geluid hoor. Ik zie wel dat ie streamd. Als ik mijn casemakaart in de samsung stop die geleverd wordt door casema, heb ik wel geluid. Waar ligt dit aan?
inthehouse Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Geplaatst: 22 januari 2007 Zijn er misschien meer mensen die hier last van hebben? Of doet ie het gewoon bij iedereen?
DRG Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 maak een nieuwe scan van de zenders en probeer opnieuw.. Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
inthehouse Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Geplaatst: 22 januari 2007 Heb ik al gedaan, maar geen succes. Radio 1 doet het overigens ook niet
DRG Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 als je een keer een kanaal op en af zapt krijg je dan wel geluid ? Diverse meuk... maar dat boeit niemand toch..
inthehouse Geplaatst: 22 januari 2007 Auteur Geplaatst: 22 januari 2007 Nee, ook niet. Krijg ook gewoon OK ECM binnen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen