Ga naar inhoud


Seca 2 kaart V7.3 Nederland te bewerken (MOSC) ?


Aanbevolen berichten

Bij Seca 1 was er de bug, dat de laatste 5 bytes plain waren na een "schrijf" aktie.

Door te brute forcen kon je de eerste 3 bytes uitrekenen.

Mkfind deed dit met een script, net zolang 00 t/m ff invullen todat de kaart 9000 gaf.

Nu kon je een key ( meestal MK05 op prov. 00 ) maken om je kaart te bewerken.

 

Deze bug is gerepareerd bij seca2.

 

Nu met seca2 is de "bug" het glitchen van de kaart.

Alleen een phoenix programmer gaat niet voldoende zijn.

 

Vandaar dat belangrijke tabbladen dan niet zichtbaar zijn.

 

Groet aan Woutje.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 677
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast satbird2002
Origineel bericht van: rienk
Origineel bericht van: pepela


een phoenixprogger is NIET genoeg. Als je het programa start met een phoenix aangesloten, dan krijg je dit te lezen


Dus FD start in phoenixmode en vallen er automatisch de functies voor de unlooper weg.

mvg,

ja maar kijk ook even wat er dan nog wel blijft staan
ik zeg niet dat het er gemakelijker op wordt
maar onmogelijk is het niet
wat denk je wat ze zelf eerst hebben gehad om de kaart te benaderen en aan te spreken
je kunt INS versturen naar de kaart op die manier kun je dus ook opdrachten geven


geloof wel dat je met ins iets kunt laten wijzigen in de kaart, dan moet je natuurlijk wel weten welke ins je moet versturen, en die zijn natuurlijk niet bekend
Link naar reactie
Delen op andere sites

@satbird2002,

 

 

Citaat:
dan moet je natuurlijk wel weten welke ins je moet versturen, en die zijn natuurlijk niet bekend

 

Ga eens naar de site van duwgati, rechts boven in de hoek staat een mapje met een bommetje afgebeeld, dit is het download gedeelte. Ga naar de map Documentation en ga daarna naar de map Seca. Hier kun je heel veel documentatie vinden over de door jou gezochte Ins-en. Een bijbeltje onder de FAQ's is voor mij altijd nog seca-faq-v31-english.zip, of de duitse versie die er ook te vinden is van onze vriend Roland. Het is maar net wat je gemakkelijker vind om te lezen, veel plezier, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MMMM denk dat die jongens gelijk hebben.Degene die het hartste zit te blere om een werkende faq zijn straks de jongens die op marktplaats staan met het aanbod (vrijschakelen kaart voor Canal+) Voor een Xbedrag dat al snel zal dalen daar iedereen er wat op wil verdienen.Lekker zo laten dus Prettig kerstfeest

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@woutje,

 

Dank voor het mooie handzame proggie, waarin alle kennis voor de V7.3 bijeen is gebracht.

 

@Zilverster,

 

Ik snap niet dat jij je nog zo druk maakt. :D

Alle info is reeds lang op het web te vinden, en sommige websites bestaan als sinds mensenheugenis.

Zij die zoeken zullen vinden, doch niet lekker makkelijk op Sat4All.

Maar zoeken kost nu eenmaal tijd, helemaal niet erg want dat is de hobby juist dacht ik. Tenminste voor sommigen........

 

@knoppendrukkers en vrijschakelaars,

 

Het is én wordt gelukkig (!) allemaal zeker geen makkelijke operatie zoals vroeger met MKF. Je kaartje verklooien is er snel bij.

 

Enne......aan televisiekijken kom je helemaal niet meer toe.

 

Dus vrijschakelaars komen van een koude kermis thuis. Jammer hè cry

 

Greetingz,

Kcplus

 

......alle orde komt voort uit chaos......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tymosat
MMMM denk dat die jongens gelijk hebben.Degene die het hartste zit te blere om een werkende faq zijn straks de jongens die op marktplaats staan met het aanbod (vrijschakelen kaart voor Canal+) Voor een Xbedrag dat al snel zal dalen daar iedereen er wat op wil verdienen.Lekker zo laten dus Prettig kerstfeest


helemaal mee eens, er zijn er genoeg die er weer munt uit willen slaan.

gr
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat het lekker bij mijn canaal digitaal abonnement, ik snap hier toch helemaal niets van en heb geen tijd om me er in te verdiepen.

 

Voor de mensen die dit hebben bereikt, gefeliciteerd en veel plezier ermee .

Satelliet spullen verkocht, kijk nu met plezier via de kabel (Ziggo)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Er zullen momenteel heel wat unlopers verkocht worden...


Ja en waarvoor voor die paar maanden meer, dan hebben we toch allemaal en nieuwe merlin kaart dus weer 80,00 euro weg gegooid.
Voor die paar maanden kan je net zo goed zo'n kaart kopen van de bekende bouwmarkt, dan heb je ook een paar maanden canaaldigitaal plus nog wat meer andere zenders voor hetzelfde geld.

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar daar kun je niet over opscheppen smile

 

80 euro is een schijntje. Heb je er binnen 2 maand weer uit en kun je dus 4 maanden "gratis" kijken.

 

Als je dan alle kaarten in de kennissenkring voor zacht prijsje kunt aanpassen heb je zo een nieuwe DM8000 met DVD bij elkaar whistle

 

En wellicht wordt de oude codering nog wel langer aangehouden, wie zal het zeggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...