Ga naar inhoud


Seca 2 kaart V7.3 Nederland te bewerken (MOSC) ?


Aanbevolen berichten


  • Reacties 677
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja en die kon je kopen bij card...... in nederland alleen deze hgeeft hem om onduidelijke redenen uit zijn assortie genomen ....

 

 

ik ga morgen nog eens kloten met een mastera en heb ondertussen wel een unlooper met xlinkx gekocht die is onderweg... smile

 

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: JimA3
ja en die kon je kopen bij card...... in nederland alleen deze hgeeft hem om onduidelijke redenen uit zijn assortie genomen ....


ik ga morgen nog eens kloten met een mastera en heb ondertussen wel een unlooper met xlinkx gekocht die is onderweg... smile

groeten


Dan heb je straks wel een duur kaartje, met de aanschaf van een unlooper !
voor die paar maanden of eerder. wink

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rienk
Origineel bericht van: CEASAR W


Ik ben al zover dat ik met de mastera de PBM op 000000000000 heb staan van een oude uitgeschakelde kaart

ceasar

ja dat dacht ik ook zilverster
of ik leest het bovenstaan de bericht verkeerd
maar krijg de indruk dat het hier om oude v1 kaart gaat


het gaat om een zwarte seca 2 kaart

ceasar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
ik ben ook aan het wachten op de unlooper met de mastera zou het lukken als je geldige ins kom maken en die dan naar de kaart te versturen , is het u zo gelukt?

 

Er zijn al wat handleidingen op het net te vinden die voor duidelijk zorgen (Frans, Spaans en etc...) Voor mij is het voornamelijk hobby.

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja indertijd met de italiaanse v7 kaarten was het mij gelukt via ucds maar soms moest de soft 24 u of meer werken voor de ins te creeren die mij toen toeliet de kaart te bewerken en zo een geldige mk1 ppua en operational key toe te voegen dat werkte perfect , zou ik die progs weer in mijn archieven weer zoeken ? werken deze ook op de v7.3 ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoe moeten de dipswitches staan op een modified unlooper? Ik krijg geen verbinding COM1) en alleen de rode led brandt.

Weet iemand waar een "handleiding" voor het apparaat (alleen het gebruik er van)is te vinden? Het gaat mij dus alleen om het apparaat en de aansluiting op de PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@tracker,

 

 

Citaat:
Hoe moeten de dipswitches staan op een modified unlooper?

 

Is een beetje moeilijk te beantwoorden omdat je geen merk en type aangeeft van de unlooper.

 

Bij mij staan de dipswitches tijdens het runnen van een script altijd op off en de steek pennetjes op standje Xilinx, dit laatste kan wel eens je probleem zijn. Bij het programmeren van de Atmel of Xilinx moet er iets verzet worden, bijv. de steek pennetjes op Oscileren zetten.

 

Gebruikte kabel is een Serieel kabel !!!

 

Het kan ook zijn dat de gebruikte PC/Laptop het probleem is, op mijn PC kreeg ik e.e.a. ook niet werkend. Dit zelfde probleem hadden we vroeger met de Oslink, beste oplossing is dan gewoon een andere PC/Laptop pakken, de kans is groot dat het dan in 1 x werkt. Dit probleem heeft mij 3,5 maanden zoeken gekost omdat ik een script niet lopend kreeg.

 

Voor dat de unlooper was aangepast heeft hij wel goed gewerkt ?

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

 

 

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...